Inlägg från: Fusion |Visa alla inlägg
  • Fusion

Heath Ledger död

Fam Edbom skrev 2008-01-23 00:02:29 följande:

Fy fan säger jag!
    ehh vadå , får jag inte tycka som jag vill eller...
  • Fusion
    IsadorasMamma skrev 2008-01-23 00:10:14 följande:
    Tycker du verkar mer upprörd än de flesta här faktiskt.
    jo eller hur...inte det minsta om jag ska vara ärlig...
  • Fusion
    bluemountain skrev 2008-01-23 00:14:32 följande:
    om han nu hade knarkproblem så var han väl människa ändå? Eller är knarkare inte människor längre?
    Vart påstod jag att han inte var en människa ...
    Det hade varit mer synd om honom om han hade dött i en olycka
    men håller man på med droger är det ju bara att invänta
    när man ska dö... Nu så dog han tydligen inte utav det utan det var självmord är det väl en del som säger , och hur fegt är inte det isf om han hade familj med barn..
  • Fusion
    Moulin Rouge skrev 2008-01-23 00:17:58 följande:
    Fusion:Man får hoppas att något av dina barn aldrig hamnar snett i livet och börjar "knarka", för då önskar du ju livet ur dom. Dom har nog sitt lilla helvete ändå, utan att dom ska behöva bli fråntagna rätten att leva....
    inte ens värt att besvara...
  • Fusion

nu är det så att med era idiotiska svar till så mig så gör ju det att jag får mer vatten på min kvarn och måste med andra ord svara på det...
    Vad är det som är så unikt med honom när det är hur mycket folk som helst i världen som dör av helt andra orsaker dygnet runt..
    Hade ni varit lika jävla upprörda om det hade stått en notis i tidningen att 25 personer dog i en bilbomb...

Jag lämnar er i denna tråden nu så ni kan fortsätta bearbeta eran oerhörda sorg och inte lägga ner eran energi på mig hela tiden..

Svar på tråden Heath Ledger död