Inlägg från: Stoffe20 |Visa alla inlägg
  • Stoffe20

Heath Ledger död

Usch vad hemskt vad chokad jag blev...han var ju liksom ung och på gång som en av hollywoods större namn!

Men som sagt dödsorsaken vet ingen ännu, först rapporterades det att det var Mary Kate Olsens lägenhet och det visades nu vara falskt!
    Det har snackats om droger, men det vet ingen här inne eller media ännu.

• Stoffe20
    Fusion skrev 2008-01-23 00:29:35 följande:
    nu är det så att med era idiotiska svar till så mig så gör ju det att jag får mer vatten på min kvarn och måste med andra ord svara på det...Vad är det som är så unikt med honom när det är hur mycket folk som helst i världen som dör av helt andra orsaker dygnet runt..Hade ni varit lika jävla upprörda om det hade stått en notis i tidningen att 25 personer dog i en bilbomb...Jag lämnar er i denna tråden nu så ni kan fortsätta bearbeta eran oerhörda sorg och inte lägga ner eran energi på mig hela tiden..
    Det är faktiskt skillnad, varför vi blir upprörda när kändisar dör, skiljer sig eller engagerar oss när de gifter sig eller får barn är för det känns som vi har en relation till dem.
    Eftersom vi sett dem, hört talas om dem och läst om dem bildar vi oss en uppfattning och blir "vän" med deras bild...
    För ärligt, vem av oss kände princess diana men en hel värld sörjde henne! Samma sak med Anna Lindh då tusentals människor grät öppet, eller när Anna Nicole Smith dog men ärligt...vi kände inte dem.
    Men just för vi läst om deras öden blir det mer påtagligt än Maria Johnasson i Svedalas död!
Svar på tråden Heath Ledger död