Inlägg från: Moulin Rouge |Visa alla inlägg
  • Moulin Rouge

Heath Ledger död

Fy Fan, så tragiskt! Nu sitter man här med en klump i magen o kan inte riktigt fatta det...What a waste.

Man önskar att det kunde bli ogjort på nåt vis.
    Sen är det inte mkt lönt att spekulera. Det visar sig så småningom ändå, vilka omständigheter han dog under.

Ja, mkt sorgligt....

• Moulin Rouge

Fusion:

Man får hoppas att något av dina barn aldrig hamnar snett i livet och börjar "knarka", för då önskar du ju livet ur dom.

Dom har nog sitt lilla helvete ändå, utan att dom ska behöva bli fråntagna rätten att leva....

• Moulin Rouge

Fusion:

Och så gjorde du det ändå...:-s

Du kan ju bara läsa ditt eget inlägg, nr: 60

citat:
    Ingen aning om vem har var så för mig är det väl ingen större förlust , kollade vilka filmer han har gjort och det var ingen som intresserade mig alls... synd att folk dör kan jag väll säga
    men bra att en knarkare försvinner...
    slut ctat.

Bra att en knarkare försvinner???
    Nä snälla, låt bli att besvara...

• Moulin Rouge

riot:

Absolut! Samtidigt berörs man ju otroligt när nåt så tragiskt inträffar, så det är väl nästan naturligt att det blir lite olika diskussioner. Det föder ju olika tankar hos olika människor.

Men visst, aldrig trevligt med negativa anspelningar på såna här saker...

• Moulin Rouge

Ja, verkligen makabert egentligen. Fan vad olustigt/obehagligt och framförallt fruktansvärt att få veta nåt sånt här via media om man är närstående. Snacka om chock! Osmakligt!

Svar på tråden Heath Ledger död