Inlägg från: IsadorasMamma |Visa alla inlägg
  • IsadorasMamma

Heath Ledger död

Stackars lilla faderlösa barn!

• IsadorasMamma

Fam Edbom skrev 2008-01-23 00:02:29 följande:

Fy fan säger jag!
    Jag håller med dig!
  • IsadorasMamma
    Fusion skrev 2008-01-23 00:07:01 följande:
    Fam Edbom skrev 2008-01-23 00:05:12 följande:
    trevligt...Men bara för att inte jag vet vem det är och filmerna inte tilltalade mig för 5 öre och att jag tycker att det var bra att det vart en knarkare mindre så behöver ju inte du bli så jävla upprörd för det...
    Tycker du verkar mer upprörd än de flesta här faktiskt.
  • IsadorasMamma
    mican skrev 2008-01-23 00:09:20 följande:
    Min kompis bor i USA och hon säger att där går de ut med att det var Självmord!
    Jo det är väl att anta eftersom det hittats sömntabletter bredvid honom. Tragiskt!
  • IsadorasMamma
    Fusion skrev 2008-01-23 00:17:25 följande:
    Vart påstod jag att han inte var en människa ...Det hade varit mer synd om honom om han hade dött i en olycka men håller man på med droger är det ju bara att invänta när man ska dö... Nu så dog han tydligen inte utav det utan det var självmord är det väl en del som säger , och hur fegt är inte det isf om han hade familj med barn..
    Fegt? Tror du att en människa som är kapabel att ta sitt eget liv för tillfället kan använda sitt sunda förnuft?
    Nej vi kan inte förstå hur man kan ta sitt liv, va glad för det för då skulle det innebära att vi också hade något som inte stod rätt till i skallen.
    Ett självmord är bara tragiskt, fruktansvärt tragiskt.
  • IsadorasMamma
    Beckah82 skrev 2008-01-23 00:23:01 följande:
    Vaddå synd om HONOM? Han är ju död! Det är ju de anhöriga det är synd om och dem hade det då fasen inte varit mer synd om även om han dött i en olycka! Tror du det spelar ngn roll? de har förlorat sin familjemedlem, skitsamma HUR!
    De håller jag inte med om, tror det svårare att förlora en nära anhörig om de tar självmord och väljer bort livet än om de skulle gå bort i en bilolycka.
  • IsadorasMamma

I ett sånt läge när nyheten är alldeles färsk så tycker jag det vore konstigt om man inte spekulerar i vad man tror har hänt och letar fakta som man uppdaterar varandra med.

• IsadorasMamma
    riot skrev 2008-01-23 00:36:50 följande:
    Jo, absolut spekulera och leta fakta och uppdatera. Det har jag själv gjort hela tråden. Jag tyckte bara det skulle vara tråkigt om det blir den vanliga "Är självmord fegt?" diskussionen som oftast kommer igång. Om det nu var självmord så kan vi ju lämna det där liksom. Det känns lite knäppt när hans kropp inte ens blivit undersökt.Hans kropp har för övrigt burits ut nu.
    Jag missförstod dig, ursäkta.
  • IsadorasMamma

Tittade på en video på Tmz där han sa ngt i stil med att nu när han fått barn kände han att de va ok att dö för då lever han vidare i dottern.

Dålig översättning kanske, hittar inte rätt ord på svenska... Men fy vad otäckt!

Jag resonerar ju själv tvärtom, att sen jag fick barn är det mkt viktigare att finnas till för henne..

• IsadorasMamma
    Norrbagge skrev 2008-01-23 01:03:52 följande:
    läste nyss att Michelle Williams (hans exfru) just nu befinner sig i Sverige (trollhättan) för en filminspelning..!!
    Vart läste du det?
  • IsadorasMamma

Hoppas verkligen då att hon har sitt barn hos sig i en sån här stund.

• IsadorasMamma
    memle skrev 2008-01-23 01:09:26 följande:
    Han fortsatte i samma intervju med att säga att nu hade också större anledning att leva vidare eftersom han var pappa.
    Jaha, de fanns inte med i det klippet jag såg.
  • IsadorasMamma
    ming skrev 2008-01-23 12:08:41 följande:
    Han ska obduceras idag, men svaren ska tydligen inte komma på några veckor.
    ok, tack
Svar på tråden Heath Ledger död