Inlägg från: Gorgoroth |Visa alla inlägg
  • Gorgoroth

Heath Ledger död

Fan så tragiskt. Den killen var bara med i bra filmer och verkade verkligen älska det han gjorde.
    Jag och tjejen ska ha Heath Ledger maraton i helgen och kolla igenom hans filmer.
    Är också helt övertygad om att han kommer vara helt suverän som Jokern i nya Batman.

• Gorgoroth

YTTERST sällan jag bryr mig om ifall en kändis dör, jag känner dom ju inte privat. Men när jag hörde imorse vart jag ganska nedstämd. Han var som sagt en sjukt bra skådis och jag såg alltid framn imot hans kommande filmer.

(verkar som om jag är enda killen som skriver i tråden?)

• Gorgoroth

Vilka jävla as. Blir så oerhört förbannad på trångsynta männsikor, religiösa eller ej.
    Primitiva människor utan någon som helst respekt för andra.
    Jag hoppas att helvetet verkligen existerar och att dom får uppleva sina värsta mardrömmar i all jävla oändlighet.

Jag har alltid avskytt religioner, och nu kastar dom verkligen bensin på allt mitt hat.

riot skrev 2008-01-23 11:11:08 följande:
    community.livejournal.com/ohnotheydidnt/19627... nu ska dom där jävla asen förstöra begravningen. Jag är inte religiös men jag hoppas fanimej det finns ett speciellt vidrigt helvete för såna som dom.
  • Gorgoroth

haha ja den idén skulle vara helt underbar

riot skrev 2008-01-23 11:21:03 följande:
    Precis. Egentligen vill man inte hata dom eftersom man bara hamnar på deras nivå då men efter att ha sett flera dokumentärer med dom så..Jag blir så förbannad att jag bara vill skrika. Kan inte FB hackarna göra något nyttigt nu, dom kan väl hacka sidan och täcka den med gayporr? Det skulle vara toppen!
  • Gorgoroth

Tar på mig lite eftersom jag skrev att jag hatade religioner och hoppas dom länken handlade om skulle blablabla.
    Jag syftade alltså inte på alla religiösa, utan just den gruppen som skulle protestera på Heath Ledgers begravning.

mintchocolate skrev 2008-01-23 15:09:07 följande:
    Tack!
  • Gorgoroth

Bara oscars nominerad

xxmeyaxx skrev 2008-01-25 11:15:17 följande:
    Det är verkligen konstigt också. Har ni tänkt på hur uppmärksammat detta har blivit?Folk kippar efter andan. Har en klump i magen. Det har tagit folk hårt det här.Ändå var han inte en allt för stor skådis..
  • Gorgoroth

okej,,,så om en större skådis som jag inte gillar dör så borde jag bli mer dyster då istället?
    Spelar roll hur stor han var, han var 1000gånger bättre än Steven Seagal som spottar ur sig 2 filmer om året.

xxmeyaxx skrev 2008-01-25 11:43:17 följande:
    ja, det är också det som är grejen. man reagerar nog just pga det
  • Gorgoroth

Menade inte att låta så grinig
    Men just Heath verkar ha gjort ett väldigt stort intryck på en hel generation människor. Mestadels för sitt utseende enligt många tjejer/kvinnor men även för att man såg hur han levde sig in i rollerna och verkade verkligen älska det han gjorde.
    Om Owen Wilson eller Ben Stiller eller så skulle dö tror jag inte många skulle bry sig på samma sätt,,,men det är bara vad jag tror. Tror verkligen inte att det skulle stå på löpsedlar och helsidor flera dagar i sträck om det.

xxmeyaxx skrev 2008-01-25 11:50:55 följande:
    men sluta! det är ju inte som så att jag sitter och kritiserar över att världen sörjer! Jag sitter själv här med en klump i halsen och förstår ingenting. Jag tycker att han var en otrolig skådespelare och jag kommer verkligen sakna honom. Det jag reagerar på är just det att det har blivit så stort av det. Större kändisar har dött förut och det har inte alls varit så stort i media, som det är för Heath nu.P.s. Jag tycker också att Heath var 1000 ggr bättre än Steven Seagal (vars filmer alltid ser likadana ut)
  • Gorgoroth

Intressant som fan
    Ska bli otroligt intressant också att se hur DVDutgåvan på Batman filmen kommer att bli. Kommer nog bli brutal The Crow varning på den filmen.

xxmeyaxx skrev 2008-01-25 12:07:00 följande:
    Vill ni veta något roligt? (finner inte rätt ord, väljer roligt) De senaste dagarna har både "En riddares historia" och "10 orsaker att hata dig" blivit slutsålt på cdon.com. Kan spekuleras om det är just pga Heaths bortgång.
  • Gorgoroth

Hörde bara för någon vecka sedan att han ska spela Jokern. Först tyckte jag det verkade konstigt, sen såg jag trailern på youtube och tyckte han passade sjukt bra.

Svar på tråden Heath Ledger död