Inlägg från: johannaringer |Visa alla inlägg
  • johannaringer

Heath Ledger död

Jag hörde att Ledger hade dött på ekot klockan 23.00 igår. Jag blev helt kall i hela kroppen. Jag brukar verkligen inte vara den som engagerar mig i kändisliv, men Heath Ledger var en av mina absoluta favoriter. Jag tycker att det är så fruktansvärt hemskt. Nu börjar alla spekulationer om hans död och jag kan inte föreställa mig hur detta måste kännas för hans familj. Michelle Williams (hans ex) är tydligen i Sverige och spelar in en film, och vad gör Aftonbladet? Jo, de lägger ut bilder på hotellet där hon bor. Respektlöst? Ja.

Jag kan inte fatta det. Han var en av "min generations" verkligt stora skådespelare. En sån där som skulle kunna vara aktiv hela livet, en sån som jag skulle kunna hylla inför mina barn.

• johannaringer

Länken fungerar inte för mig, vad står det?

riot skrev 2008-01-23 11:11:08 följande:
    community.livejournal.com/ohnotheydidnt/19627... nu ska dom där jävla asen förstöra begravningen. Jag är inte religiös men jag hoppas fanimej det finns ett speciellt vidrigt helvete för såna som dom.
  • johannaringer

Jag gillade honom för att verkade så himla "helylle" på något sätt. Han var inte den som hängde ut sitt privatliv i pressen, han gjorde väldigt bra rollprestationer, charmig.. Jag skulle gärna ha honom som kompis. Det är nog därför jag reagerar så starkt på hans död. Hade det varit ex Brad Pitt hade jag blivit lika förvånad, men inte lika berörd.

Svar på tråden Heath Ledger död