Inlägg från: Vårsolen |Visa alla inlägg
  • Vårsolen

ja usch det är verkligen tragiskt och det känns skit att en så begåvad människa går bort vid så unga år.
    är det någon som läst något nytt? i aftonbladet och expressen hittar jag inget som jag inte redan läste igår

• Vårsolen

du har nog rätt
    jag tänker ju såklart på  hans lilla dotter som förlorat sin pappa bara det är ju grymt.
    Sen kan jag ju bara säga att för min egen del så föll jag verkligen för denna otroligt vackra människa i "En riddares historia" och det känns verkligen skit att man inte kommer få se nått mer av honom och hans begåvning...usch ja
    Det är nog så att vissa människor, oavsett om man känner dom eller man endast sett dom på film, berör mer än andra

xxmeyaxx skrev 2008-01-25 11:15:17 följande:
    Det är verkligen konstigt också. Har ni tänkt på hur uppmärksammat detta har blivit?Folk kippar efter andan. Har en klump i magen. Det har tagit folk hårt det här.Ändå var han inte en allt för stor skådis..
  • Vårsolen

han var ju verkligen på väg uppåt i karriären med och som jag förstått det så haglade filmrollerna över honom nu.
    hemskt att tänka att detta kan ha lett till det som hänt, oavsiktligt eller inte

Svar på tråden Heath Ledger död