-
Jag tror folk tycker det är förbannat otäckt med människor med inställningen "en knarkare mindre gör väl inget". Att du har en avskyvärd syn på människoliv är något folk kommer att reagera på.Fusion skrev 2008-01-23 00:07:01 följande:Fam Edbom skrev 2008-01-23 00:05:12 följande:trevligt...Men bara för att inte jag vet vem det är och filmerna inte tilltalade mig för 5 öre och att jag tycker att det var bra att det vart en knarkare mindre så behöver ju inte du bli så jävla upprörd för det... -
Det otäckaste är väl nästan att medans vi sitter här och spekulerar så har inte ens rättsläkaren anlänt till byggnaden så dom har inte ens tittat på..honom än. Hans kropp, vad otäckt att skriva, är antagligen då fortfarande därinne i byggnaden och.. hoppas för guds skull att papparazzis håller sig borta nu.
-
Vidriga TMZ.com har en live streaming video utanför byggnaden. Kan alla säga smaklöst?
-
Allvarligt talat, hans kropp har knappt kallnat. Du kanske skulle kunna visa någon slags medkänsla, empati eller kanske välja att inte säga något alls?Fusion skrev 2008-01-23 00:17:25 följande:Vart påstod jag att han inte var en människa ...Det hade varit mer synd om honom om han hade dött i en olycka men håller man på med droger är det ju bara att invänta när man ska dö... Nu så dog han tydligen inte utav det utan det var självmord är det väl en del som säger , och hur fegt är inte det isf om han hade familj med barn.. -
Jag tänkte att vi kanske inte skulle låta diskussionen spinna vidare i någon slags diskussion om självmord o.s.v.?
Jag är ju inte TS direkt men det känns lite fel att börja ge oss in i en sån debatt i just den här tråden, här kanske vi kan låta det vara lite lugnt. Förhoppningsvis. -
Jo, absolut spekulera och leta fakta och uppdatera. Det har jag själv gjort hela tråden. Jag tyckte bara det skulle vara tråkigt om det blir den vanliga "Är självmord fegt?" diskussionen som oftast kommer igång. Om det nu var självmord så kan vi ju lämna det där liksom. Det känns lite knäppt när hans kropp inte ens blivit undersökt.IsadorasMamma skrev 2008-01-23 00:34:47 följande:I ett sånt läge när nyheten är alldeles färsk så tycker jag det vore konstigt om man inte spekulerar i vad man tror har hänt och letar fakta som man uppdaterar varandra med.
Hans kropp har för övrigt burits ut nu. -
Ingen fara.IsadorasMamma skrev 2008-01-23 00:38:59 följande:Jag missförstod dig, ursäkta.
-
Jadu..Överallt verkar det väl som. Alla rapporterar olika så man vet väl aldrig vad som är sant. Dom rullade iallfall ut hans kropp nu från byggnaden, allt kunde ses live på tmz.com, vilket är i princip det sjukaste jag hört på länge. Hans kropp ska ju undersökas och grejer så jag antar att man egentligen inte vet någonting ordentligt förrens om ett dygn.memle skrev 2008-01-23 00:40:22 följande:Var kan man läsa de senaste nyheterna? -
En varning när det gäller TMZ.com. Dom har bilder på när hans kropp rullas ut då dom filmade allt. Så om ni är känsliga kanske ni inte borde titta.
-
Det verkar inte så. Det känns som en möjlighet att det här hann läcka ut till allmänheten innan hans familj ens fick veta. Fy fan.Moulin Rouge skrev 2008-01-23 00:49:53 följande:Finns det nåt uttalande ännu, från någon närstående?