• Thilda

Bra nattklubbar i Göteborg - tips!

Jag och ett par tjejkompisar (20-25 år gamla) ska till Göteborg nu i helgen. Eftersom att ingen utav oss tidigare besökt staden (i alla fall inte nattlivet) skulle vi uppskatta tips från er infödingar eller andra som besökt Göteborg och nattlivet där. Vi har väl egentligen inga jättekrav mer än att det ska vara ett schysst ställe med den senaste musiken och en åldersgräns som passar oss. ;) Förresten, det MÅSTE finnas dansgolv. Haha!

När jag ändå är i farten kan jag passa på att fråga om det är någon som testat nyöppnade "Push" på Avenyn? Bra?

Jag ångrar ingenting. Kasta första stenen, den som är utan synder. Nej, ingenting...
  • Svar på tråden Bra nattklubbar i Göteborg - tips!
  • P i x i e

Trägårn är helt ok, 2 dansgolv... ett med lite house musik och ett med mer av det som spelas just nu..
    Gretas, dock en gayklub, men underbar stämning, underbar musik och härliga människor..
    Sedan fins det ju en gäng uppåt avenyn som sagt..vet inte hur de är med ålder och så..
    Sedan fins ju Gamleport, mindre bra, men ok..

Hoppas ni får det trevligt.

and then I told myself - of course I deserve it!
  • Låtten

förfest rekommenderas på diamond dogs, billigt å trevligt(avenyn)...dansgolv finns på de flesta ställen.Park lane brukar mina polare gå till, trädgårn,..skulle dock inte rek gretas som tidigare inlägg..Dyrt att gå in,trångt och enligt mig då, skittråkigt.

• Fluffguf

Ett tips är att kolla på festlistan.se, där kan man se vilka klubbar som är öppna, åldersgräns och lite annan info.

Svar på tråden Bra nattklubbar i Göteborg - tips!