• Maraschino

Alfabetet till vägg i barnrum!?

Någon som vet var man kan hitta alfabete i wallis eller stickers till en vägg i ett barnrum. Vill inte ha bård utan bokstav för bokstav! Hittade själv ett ställe för någon vecka sen men kan inte hitta tillbaka dit nu..

• Svar på tråden Alfabetet till vägg i barnrum!?
  • Fommpen

Jag ska också göra alfabetet på en vägg i barnens rum, men jag tänkte måla direkt på väggen.

Vilda och Adam 22/12-06
  • Maraschino
    Fommpen skrev 2008-01-23 08:20:13 följande:
    Jag ska också göra alfabetet på en vägg i barnens rum, men jag tänkte måla direkt på väggen.
    Har funderat på det med men är så dålig på att måla själv!! Funderade på att fråga min granne i så fall!!
  • Fommpen
    Maraschino skrev 2008-01-23 08:39:10 följande:
    Har funderat på det med men är så dålig på att måla själv!! Funderade på att fråga min granne i så fall!!
    Det är inte så svårt. Skriv ut bokstäver från word i lagom storlek, klipp ut, rita av med blyerts på väggen och fyll i med typ almoge eller nån hobbyfärg!

Lätt som en enkel!
    Vilda och Adam 22/12-06
  • Felicia78

Finns ju de klassiska bokstäverna i trä me clowner på. Finns bla på Gekås för en billig peng

• Maraschino
    Fommpen skrev 2008-01-23 10:58:19 följande:
    Det är inte så svårt. Skriv ut bokstäver från word i lagom storlek, klipp ut, rita av med blyerts på väggen och fyll i med typ almoge eller nån hobbyfärg! Lätt som en enkel!
    Sant! Vart ju inte så svårt i så fall, får fundera lite på hur jag ska göra nu!

Tack för hjälpen!!
  • Maraschino
    Felicia78 skrev 2008-01-23 11:02:58 följande:
    Finns ju de klassiska bokstäverna i trä me clowner på. Finns bla på Gekås för en billig peng
    Tack, men det är sånna vi verkligen inte vill ha!!
  • Felicia78

hihihi... ok, jag förstår... håller me om att de e för tråkiga. Vi har köpt till dotern, men funderar på att måla om dom

Svar på tråden Alfabetet till vägg i barnrum!?