Är det någon som har bild på en ihopfälld Bugaboo Cameleon?
Hoppas att någon kan hjälpa mig med detta.
Hoppas att någon kan hjälpa mig med detta.
varför undrar du? :) tänkte om man kan hjälpa utan bild?
Jag är lite sugen på denna vagn men vill se hur den ser ut ihopfälld och hur liten den blir. Jag har en bit att åka till närmaste återförsäljare. Jag tar även tacksamt emot måtten på den ihopfälld.
Kolla på hemsidan bugaboo.com
Jag har tittat på hemsidan redan och jag vet att det finns en bild där men jag får ingen begrepp ändå hur stor eller liten den blir ihopfälld.
Mått:
Vagn:91,5-104x60x97-113
Ihopfälld: 84x50x24-28,5 cm
Sits: 90 cm
Lastkorg: 24 l
Gamla chassits mått. (Enl bugaboo återförsäljare).
Nya chassit: Om man INTE tar av hjulen, utan bara fäller ihop den blir chassit ca 81 cm +8 cm (2 piggar på var sida)långt, 58 cm brett och 30 cm högt.
Sen tillkommer själva ramen med sitt eller liggdel. Tar inte mkt plats då den kan "plattas till" och läggas ovanpå.
Har du googlat?
http://www.bugaboostrollers.com/assets/images/bug/fold.jpg
Eller menar du hur den ser ut med liggdelen på isärmonterad?
Tack Ami för måtten
Sara 75 Självklart har jag googlat men det är samma bild som på Bugaboo hemsida. Jag är ute efter en bild hur vagnen ser ut när man inte plockar isär hjulen för det har jag svårt att se att man gör varje gång man lastar i och ur bilen.
va är skillnaden på nya o gammla chassit??
Sara 75
Det var inte meningen att låta snäsig , hoppas att du inte tog illa upp. Jag har ställt frågan i Bugaboo-tråden men inte fått svar. Jag får helt enkelt ta med mig mannen till en återförsäljare istället.