• Bevabus

Jamie Lynn Spears

Vad anser ni om den här artikeln? Visst kan det vara ett enda stort påhitt av en journalist men låt oss nu säga att det här är hundra procent sant.
    Tycker ni detta är rättvist emot Jamie?
    Har mamman gått över gränsen?
    Är det bra att Jamie får vara och bete sig som en typisk tonåring, trots att hon har ett barn som hennes mamma planerar att "ta över" efter födseln? Fast först så ska hon ju tjäna pengar på det...såklart...

Vad tycker ni??
    www.expressen.se/fredag/1.1018507/mamman-tar-over-jamie-lynns-bebis

• Svar på tråden Jamie Lynn Spears
  • Måne och Sol

Ja, det kan man nog utgå ifrån att hon är i så fall! Om det nu stämmer, som sagt, man vet aldrig med pressen.

• Bevabus

precis, dom där två tjejerna som jag känner har bekräftat att en hel del som står i tidningarna är falskt. det är löjligt hur mycket det är som står där som är påhittat. det som är så skönt med att känna dom är ju att jag faktiskt bara kan fråga dom om ryktet när jag läser något. då får jag det riktiga svaret
    Måne och Sol skrev 2008-02-03 14:11:51 följande:

Ja, det kan man nog utgå ifrån att hon är i så fall! Om det nu stämmer, som sagt, man vet aldrig med pressen.
  • Måne och Sol

Jag har inte riktigt de kontakterna, men nog inser man att det skrivs en del som är taget i det blå. Sen blir jag faktiskt illamående av att det vältras så enormt i andras olycka. Bra grejer kan man väl bre ut sig på löpen om, men det är ju inte bara det de gör, direkt.
    Hela den här Britneyaffären till exempel. Jag blir så irriterad, man går förbi tidnigsstället och nog sjutton är det en bild på Britney på ett eller annat omslag där hon gråter sig till oigenkännlighet, kryddat med en snaskig rubrik. Ju jävligare bild, desto bättre verkar de tycka. Och så på med lite spekulationer om hennes missbruk, vårdnadstvister och så vidare i all oändlighet, tycks det.
    Jag tycker det stinker.
    Hon har problem, okej!! Vi har fattat det, låte henne vara ifred nu och skippa alla förnedrande bilder och allt närgånget snack. Vi övriga behöver inte snoka i en medmänniskas olycka, det är som asgamar fast bra mycket värre.

• Bevabus

helt lugnt

jo jag hållet helt med. hon mår ju verkligen, verkligen dåligt. visst har hon dragit en hel del av problemen över sig själv men dom MÅSTE verkligen lämna henne ifred nu. Jag förstår inte hur människor kan vara så okänsliga när dom ser henne må så dåligt och fortfarande inte lämnar henne ifred! Allt handlar om pengar, alla vill läsa om Britney...giriga är vad dom är.
    Måne och Sol skrev 2008-02-03 14:25:46 följande:

Sorry, OT....
  • Måne och Sol

Ja, kanske har hon det (jag håller mig lite undan just där för vad vet jag egentligen) men precis, hon mår ju tydligen skit och jag fattar inte vitsen med att trycka ner en annan människa ytterligare genom att publicera så många smygtagna "fulbilder" som möjligt.

Britney... jag minn ju så väl när hon slog igenom. Hon var så ung, så otroligt söt och begåvad. Gjorde bra musik som var kul att dansa till när man gick ut.
    Jag tror det är det. Att hon var så bra, liksom. Både duktig på att sjunga och supersöt. Sånt väcker avundsjuka, och tänk vad snaskigt när en sån stjärna dalar då. Alla vill vara där och gräva i tragedin, verkar det som.
    Jag hoppas att Britney hittar sig själv igen i den där vansinniga karusellen. Att hon får ro i sin sorgsna själ. Hoppas att hon tar sig upp på fötter igen, och blir en kvinna som är trygg i sig själv. Att hon kan hitta styrkan att vara en bra mamma och förebild för sina barn.

Jag har irriterat mig ett bra tag på hetsjakten av henne, så ämnet engagerar. Men nu var det ju lillasystern tråden handlade om!
    Hoppas verkligen att hon står upp och slår vakt om sin rätt att vara mamma till det egna lilla barnet. Det kan ju vara tomt prat i artikeln som sagt, men om det stämmer, ja det är ju inte klokt i så fall.

• Bevabus

jo precis, det får vi hoppas kommer oxå ihåg när hon slog igenom, jag var precis i den rätta åldern för att följa hela hennes karriär. Jag tycker hon fortfarande gör grymt bra musik men hennes privatliv går ju rent ut sagt åt helvete.

Hehe aa Jamie verkar vara en bestämd ung dam så jag hoppas hon står på sig,

• Måne och Sol

Men sägs det inte lite generellt sådär att barn nummer två blir den som gör (mer) revolt? Så rent hypotetiskt kanske det blir precis så! Då kan systrarnas morsa stå där och vifta med armarna när Jamie plus kille helt obesvärat går därifrån med sitt barn tryggt emellan sig.... *ler*

• Bevabus

haha aa! man får väl hoppas att Jamie lärt sig av systern misstag ändå

• Beckah82

Vad jag tycker?

Jag tycker att det plötsligt blev svårt att behålla middagen ...urk...

FY fan man blir matt av ilska och illamående.

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
Svar på tråden Jamie Lynn Spears