• OhBabylove

Jag må hon leva.... översättning på finska tack

Kan du vara snäll och översätta? Behöver bara vara just jag må hon leva jag må hon leva om ni inte orkar med hela texten
    Säger man hurra på finska? Ja, detta är ett främmande språk för mig, kanske märks

• Svar på tråden Jag må hon leva.... översättning på finska tack
  • Oraklet

Hurri pärrvi Hurri pärrvi
    Ojti koolti mojto, Ojti koolti mojto

så ...

• Lilla My i Finland

På finska sjunger man: Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea XXXXXX, paljon onnea vaan! Men melodin är Happy Birthday to you... Tror inte det finns nån Ja må hon leva på finska... Inte vad jag känner till åtminstone.

• OhBabylove

Oj, vilken beslutsångest jag fick nu då
    vilken ska man ta... ja hon är halvfinne men talar inte finska så den övre kan man ju luska till sig vad det är för sång... hmmm

• Oraklet

Ja, du kan ju fundera en stund vilken text du skall välja. Behöver du mer hjälp med översättningar så kan du höra av dig. Jag kan alla språk ...
    :)

• OhBabylove

Jaha, på så sätt Oraklet, fattar hinten Går på nr 2 då, din lurifax... (ja jag är naiv, vill tro det bästa om oss människor )

• Lilla My i Finland

Bra beslut! Sorry oraklet, men det låter inte ens som finska det du skrev! Kanske estniska...

• OhBabylove

Men han har ju inte brist på fantasi om man säger så .. hon som fick de finska orden fattade inget utav d jag hade skrivit så det hade nog kvittat, haha

Svar på tråden Jag må hon leva.... översättning på finska tack