• Stargirl

Barnvagnsguiden

Hittade en rolig sajt för er som letar barnvagn. Kanske kan den vara lite nytta iaf.

www.barnvagnsguiden.se

Den verkar ny men man kan recensera vagnar så man får en bild över vad folk tycker om olika vagnar etc.

Nu går hon!!!
  • Svar på tråden Barnvagnsguiden
  • flipperkulan

Trist att man måste registrera sig för att kolla runt på sidan..

(¯`°?.¸ ღ♥ BF 2008-05-03 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Stargirl
    flipperkulan skrev 2008-01-25 13:36:18 följande:
    Trist att man måste registrera sig för att kolla runt på sidan..
    Det går supersnabbt.
    Nu går hon!!!
  • Blixten

Jag hittade inte Maclaren MX3 som jag försöker hitta information om. På en sådan sida tycker man att den borde finnas....

• snutti

superbra site, hoppas det snart kommer in recensioner om spirit s3 :)

• Stargirl
    Anni G skrev 2008-01-25 19:11:44 följande:
    Jag hittade inte Maclaren MX3 som jag försöker hitta information om. På en sådan sida tycker man att den borde finnas....
    Det finns ju så många vagnar att man omöjligt kan få med alla. Men maila dem och tipsa så lägger de upp den säkerligen.
    Nu går hon!!!
  • Zoraija

Var registrerar man sig?? Hittar ingenstans?

• Rapunzella
    Svar på #6
    Zoraija skrev 2008-01-29 14:47:27 följande:
    Var registrerar man sig?? Hittar ingenstans?
    Till höger på sidan, under inloggning så står det; "Inget konto än? Skapa ett" och då kan man klicka på den texten.
  • Blixten
    Stargirl skrev 2008-01-26 12:45:57 följande:
    Det finns ju så många vagnar att man omöjligt kan få med alla. Men maila dem och tipsa så lägger de upp den säkerligen.
    Maclaren är väl inte direkt ett okänt märke, på sidan finns det ju en massa "skumma" märken som man knappt har hört talas om. Det finns några Maclaren men inte MX3 (har inte kollat om den finns nu)
  • Zoraija
    Rapunzella skrev 2008-01-29 22:27:08 följande:
    Svar på #6
    Till höger på sidan, under inloggning så står det; "Inget konto än? Skapa ett" och då kan man klicka på den texten.
    Ja det kunde väl inte bli tydligare
    Tack för hjälpen
Svar på tråden Barnvagnsguiden