• Theresekarlsson

Hjälp mig med en bra grill restaurang i stockholm!!!!!

Min man fyller år på måndag så vi ska på restaurang på lördag, utan barnen....så kul.....han älskar att äta stora köttbitar....någon som kan hjälpa mig med bra tips....det enda tipset jag har fått är helenes krog o bar!!!

Mamma till Matilda 050109 & Theo 061003
  • Svar på tråden Hjälp mig med en bra grill restaurang i stockholm!!!!!
  • Olsson22

Du har Grill Ruby på Österlånggatan i G:a Stan som är riktigt mysigt, dock mer ett bistro men med god mat!

Sedan kan du få grillat på Restaurang Kungsholmen det är ganska dyrt men ett väldigt trevligt koncept.

Lycka till!

//O

• appapp2

vill du ha sjuka mängder kött kan jag rekommendera dolly's på söder (www.dollyssaloon.se/SVE/intro.htm), deras cowboy dinner innehåller entrecote, ribs, korv och bacon. plus massor med tillbehör.

annars är texas longhorns olika restauranger kanske ännu bättre.

• MrM

Theresekarlsson skrev 2008-01-25 14:08:18 följande:

är den bra???
    Texas Longhorn är mycket bra men åtminstone en av er bör beställa revbensspjällen annars går ni miste om något fantastiskt.

Mvh
  • azofia

Åh Texas Longhorn som länkats till är grymt bra. Rekomenderar den som ligger på Upplandsgatan, (undvik den på söder, har bara fått otrevligt bemötande där, droppen var när serviötern kallade min svägerska för "lilla gumman" i nedlåtande ton när hon frågade om något på menyn).

• appapp2
    Theresekarlsson skrev 2008-01-25 14:08:18 följande:
    är den bra???
    bäst.
    missa inte no bean chili:n heller... mmmmums!

de har förövrigt öppnat en deli i sickla där man kan köpa deras kött (ogrillat...) samt no bean chili, såser med mera.
  • Krisselina
    rosentagg skrev 2008-01-25 14:08:11 följande:
    Jag älskar Texas Smokehouse! Jag rekommenderar det jag med! *yummie*
    Samma här! Den rekomenderar jag med.. Sååå gott kött, och STORA bitar är det oxå, hihi..
    Lita alltid på din intuition
Svar på tråden Hjälp mig med en bra grill restaurang i stockholm!!!!!