• Okänd gäst

Fryst potatisgratäng kan man piffa upp den lite?? Typ felix i påse

Kan ha i lite vitlök och ev lägga i mer potatis?

• Svar på tråden Fryst potatisgratäng kan man piffa upp den lite?? Typ felix i påse
  • Mia118

Jag brukar köpa färdig ostsås (typ kelda) och hälla över. Jättegott!

• Mollymajs

Nåt som är kalasgott som ensamrätt är att hälla i lite dill o sen rökt lax i den frysta fgratängen o toppa med ost. Riktigt gott.

Annasr brukar vi ha lite extra grädde o så ost i. Eller oxå har vi i en fpk keldas ädelostsås. det är gott

• Grannen

Om man lägger i mer potatis så kan man ju lika gärna göra en hemmagjord.

• Okänd gäst

mumlin:

Ja det kan man ju fast jag får aldrig gratängen att bli sådär härligt krämig.

• Okänd gäst

Ost på var ju inte så dumt...har inte tänkt på det fast jag brukar ha det över när jag gör en egen gratäng.

Man kan väl ha i vitlök också? eller blir det inte så gott? Älskar vitlök nämligen

• zionsmormor

Jag änvänder mycket av past såser i pulverform,som jag häller över gratänger som har varit frysta. Även bearniesås är gott. Ursäkta stavningen.

• Rintintin

Ibland brukar vi toppa upp med lite färska champinjoner och majs (fast då får man ju räkna med att iaf svampen släpper ut extra vätska!). Och extra vitlök är ju (i alla lägen!) ett säkert kort

• Curiious

Finns en färdig gratäng med rotfrukter oxå som är toppengod :P

Svar på tråden Fryst potatisgratäng kan man piffa upp den lite?? Typ felix i påse