Sex med högklackade skor på?
Jag är bara nyfiken på om någon har haft sex med sexiga skor på? Typ stilettklackar eller liknade? Tyckte ni isåfall att det var bra för att höja spänningen eller var de mest i vägen? lite nyfiken bara..
Jag är bara nyfiken på om någon har haft sex med sexiga skor på? Typ stilettklackar eller liknade? Tyckte ni isåfall att det var bra för att höja spänningen eller var de mest i vägen? lite nyfiken bara..
En kvinna ska vara barfota i sängen.
Klackar=dominans....
Har aldrig varit barfota gällande sex, fast det förklarar poängen med det hela. Killen blir dominerad av mig och inte tvärtom.
Klackar och sex är en vinnande kombo.
Klacken kan vara bra att hålla i bland annat...
Finns inte i vår värld att jag skulle vara dominant och min man ug,
om det är någon sådan fördelning så är det alla gånger min man som är Dom!
Dixit; självklart ska du använda dins sexiga skor och underkläder även när du är ensam.
Jag har mer en en gång klätt mig i högklackat och nylonstrumpor under morgonrocken (med fördel min mans morgonrock..!), även fixat frissan och sminkat mig, när jag varit ensam en kväll eller en helg och krupit upp i soffan med en god bok (eh, ok med en erotisk novell...) och det har ofta blivit en mysig stund med självsex.
Jag tycker det är härligt som omväxling.
Mina högsta klackar är 15,5 cm. Dessa skor är rena "sängkammarskor" och jag kan knappt gå i dem alls...
Gillar högklackat och att ha det på mig trots min längd 180cm. Jag har kanske ett 10 tal högklackade skor eller stövlar. När jag är på humör så åker de på i sängen också. Men ibland kan det ställa till problem. Vid ett tillfälle så gjorde ett par skor som de här images.pleaserusa.com/pic/adore-709-b.jpg ett stort hål i mina latexkläder. Det blev en dyr lek.
Gärna!