Soc utredning!
Vet inte vars jag skulle sätta tråden, men det var här iaf..
Nu är det så att vi ska utredas av Soc...
Nu undrar jag hur en sån utredning går till.. dom sa att dom ska höra med våra vänner och släktingar och BVC. hur ska dom veta vilka som är våra vänner... vad kommer dom höra efter... vad kommer dom mer kolla?
Den som ringde och anmälde sa att sambon missbrukar droger (vilket han inte gör längre)så hur går dom till väga?
någon som vart med om samma?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-26 13:33
Och om vi säger att dom skulle hitta nåt på min sambo.. vad händer då??? blir det rättegångar och sånt? Om dom anser att HAN inte är en lämplig far straffas jag också då på nå vis?
Snälla, ni som vart med om samma eller vet mer eller mindre om detta. Mår så dåligt och vet inte vad som kommer hände.. min sambo säger att jag inte behöver vara orolig över nåt, men dom är ju inte direkt snälla och förstående dessa soc och speciellt inte när det handlar om droger!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-26 13:33
Och om vi säger att dom skulle hitta nåt på min sambo.. vad händer då??? blir det rättegångar och sånt? Om dom anser att HAN inte är en lämplig far straffas jag också då på nå vis?
Snälla, ni som vart med om samma eller vet mer eller mindre om detta. Mår så dåligt och vet inte vad som kommer hände.. min sambo säger att jag inte behöver vara orolig över nåt, men dom är ju inte direkt snälla och förstående dessa soc och speciellt inte när det handlar om droger!