• Tieo

Pizzeria i Örebro

Någon som vet en bra pizzeria i örebro?
    Hyffsat nyinflyttad och inte direkt en pizzaätande sorten men nu är jag gravid och oerhört sugen på den klassiska köpte pizzan.
    Men vart finns den?

• Svar på tråden Pizzeria i Örebro
  • Perniilla

Nu vet jag inte vart i Örebro du bor, men på norr, Hjorttorpsvägen finns den godaste pizzan! Pizzerian heter Hjorten, och det är rätt så billigt där..tycker jag..Men där är iaf pizzan hur good som helst! Nu vart man sugen på det också..haha..

• Bonanza

Den enda som har någorlunda god pizza i Örebro är den som finns på restaurangen i tybble centrum. Där vid Ica. Alla andra är rätt äckliga.

• Bonanza
    Bonanza skrev 2008-01-26 13:44:12 följande:
    Den enda som har någorlunda god pizza i Örebro är den som finns på restaurangen i tybble centrum. Där vid Ica. Alla andra är rätt äckliga.
    Av de jag provat, så klart.
  • piixelslyna

Det beror ju helt på vart du bor!

Lokus på stan är bra, sallad in vid polishuset. Viktoria grillen på väster. Nobel på väster.

• Tieo

Toppen, då ska jag bara klura ut vilken man ska bege sig till senare idag

• Perniilla

Lokus tycker inte jag är nå vidare, de är ju jättedyra, och själv tycker jag att pizzorna inte är nå goda. Definitivt inte värda priset..men det är vad jag tycker

• Glittra2

39:ans på Öster har jättegoda pizzor tycker jag:)

• danitra

Vart bor du? I vilken del av stan?

På norr så tycker jag att Citypizzeria har godast.

På väster så är det Viktoriagrillen som gäller

På öster skulle jag välja 39:ans

På söder vette sjutton, men Campus Pizzeria är helt OK.

• Tieo

Någon av dessa pizzerior som har hyfsat mycket på pizzorna och gärna lite större utan att de för den skull har extremt tunn botten?

Nu orkar jag iof aldrig äta en hel pizza vilken storlek den än har, men jag gillar när de är lite större haha

• Tieo

Centralt söder kanske man kan säga, 5 min att gå in till centrala centrum.

• Tieo

Fru Indosaurie skrev 2008-01-26 14:06:35 följande:

många bud här! vilken ska du välja?
    Jag får kanske göra en sammanställning och se över alternativen i procentenheter
  • Katja77

Pizzeria express har en helt underbar pizza med grekisk sallad. De har hemkärning ocks men vill du åka dit så ligger den centralt på väster.

• Bong

Röstar också på Pizzeria Express! De har supergoda kebabpizzor...

Svar på tråden Pizzeria i Örebro