umeåmammor jan-07 del8
nu har jag internet igen!!
vi har kommit på plats på Rödäng och börjar få ordning på kaoset.
Agnes trivs på Gitarren men som alla dagisnybörjare så har det gått i sjukdommens tecken. förkylning och ögonininflammation.
nu har jag internet igen!!
vi har kommit på plats på Rödäng och börjar få ordning på kaoset.
Agnes trivs på Gitarren men som alla dagisnybörjare så har det gått i sjukdommens tecken. förkylning och ögonininflammation.
grattis Anja till huset!!!!
så himla kul.
hoppas ni får ett trevligt kalas idag!
kram på er!!
hur var det i lördags??
berätta!!
kul Linda att ni äntligen får flytta in!!
det är så skönt med eget på nåt sätt. vi stortrivs på Rödäng. nästa helg är det målning som gäller. vårt sovrum ska fixas.
zuzzetuzz: Agnes började på dagis i januari och det gick bara fint. hon stormtrivs och lär sig så mycket där. helt otroligt. hon har börjat prata massor efter att hon började. det kommer nya ord nästan varje dag. det underlättade också för att skapa fasta runtiner vilket hon mår bra av att ha. hon har också börjat komma igång med att gå. nu reser hon sig upp från sittande på golvet och går några steg helt själv ganska ofta.
kan inte komma på fika till veckan. jobbar båda kvällarna.
kram på er!!
grattis Linda!!
äntligen. hoppas ni kommer att trivas.
Agnes har börjat gå!! lossnade helt förra veckan.
det är så himla kul.
hoppas ni alla har det bra!!
hoppas alla har det bra!!
här är vi förkylda och eländiga. förhoppningsvis kan A gå på dagis på fredag. hon har snart varit hemma 14 dagar. börjar känna mig lite sliten.
kram på er!!
Agnes sa atjoo idag när jag nös. hahaha!!!
höll på att skratt ihjäl mig.
Linda: vi håller på att minska ner på tutten för A. det har blivit så mycket tutte nu när hon har varit sjuk. ska försöka sluta sen till sommaren/hösten. just nu kliar det så mycket i tänderna. hon riktigt gnager på den så det känns som att den får vara kvar ett tag till till det kommit mera tänder.
annars så är det ju bara att sluta om ni tycker att det är dags för det. gör det gärna nu innan han ska börja på dagis så är det avklarat. använder han den ändå inte särskillt mycket så blir det inte så jobbigt. räkna med ett par jobbiga dagar och sen så är det över.
A har inte direkt nån favvogrej så än. hon tycker att allt är lika kul. har köpt ett litet tält åt henne på IKEA som hon tycker är rätt skoj att gömma sig i. DVD-filmerna är oxå kul att kasta.....
jobbet väntar. ska fika lite innan bussen går.......
det tycker jag skulle vara jättekul!!