• Anonym

Gillar hård sex!

Jag gillar hård sex! Att bli fasthållen, tagen hårt och få örfilar under sexet. När jag har sex bakifrån, gillar jag att bli dragen i håret och slagen på rumpan. Visste inte att jag gillade hård sex fören min pojkvän började prova det med mig. I början av vårt förhållande. Nu har vi mest vanlig sex. Vill ha hård sex igen men vet inte hur jag ska säga det till honom.

Någon som har något förslag?

Någon mer som gillar hård sex?

• Svar på tråden Gillar hård sex!
  • Anonym

Har aldrig testat det eller rättare sagt varit med någon som gillar det. Tror faktiskt jag skulle tycka om det, inom vissa gränser förstås.

• Anonym (hmmm)

Har inga förslag men gillar också hårda tag
    Men som nybliven singel känns sex ganska långt borta tyvärr

• MiamiVice THE Slyna

Är det inte enklast att säga det till honom, att du vill ha det lite hårdare (igen)?

Killar/män gillar att kvinnor berättar/visar vad de vill. Tror inte han kommer banga!

Hårt sex e najs!

• Anonym

Hård sex är jätteskönt.. Jag hatar vanlig tråkig sex. Vill alltid ha lite hårdare tag. Jag tror att många tjejer fantiserar och har det. Men att det finns många som skäms över det.

• druttenopluttem

Som man (det är min tjej på bilden) så är det svårt att veta vad min partner vill ha. Har aldrig varit "pang på" utan låtit henne hjälpa mig med att ge henne den perfekt stunden för oss båda. Mitt råd är detsamma som alla andras, prata med grabben din (killar brukar oftast vara medgörliga, borde jag veta, eftersom jag är en)

• Minerad

Mina kk's brukar fatta galoppen när jag tar deras hand och sätter runt strupen och säger "tryck". Andra enkla direktiv är att blotta halsen eller brösten och säga "bit". De brukar ta till sig snabbt och fortsätter på det givna temat och river, smiskar och nyps. Viktigt är ju så klart att stöna uppmuntrande, så att de fattar att jag verkligen tänder på det. Resultatet brukar vara en hals som kräver polotröja i en vecka och en polkarandig rygg. Det är najs.

• Anonym

jag fattade att jag var inne på de före min kille.
    när vi skulle byta ställning bad jag honom vänta å titta bort lite, jag satt på mig handbojor med händerna bakom ryggen
    ställde mig på knä med huvet i kudden å svankade allt ja kunde å bad honom hålla i mitt hår.
    och bad honom slå mig över skinkorna

• Anonym (like it)

Viska till honom att du varit en stygg tjej =)
    Han fattar garanterat.

Jag älskar hård sex.

• Alphamale

Vad har man gjort om man varit stygg då ? Suttit i tomtens knä ?

• iloniz

Säg bara.. minns du i början när du var så där hård mot mej.. jag saknar det!
    Svårare än så är det inte! lycka till!

Svar på tråden Gillar hård sex!