• Anonym (upphetsad)

Har träffat nån med stor

Har nyligen träffat nån med jätte stor kuk 29cm lång 18.5 i omkrets... han frågar om jag verkligen törs det tror jag att jag gör är verkligen sugen,vad har ni tjejer för erfarenhet av detta???

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-27 23:55
    måste rätta till en sak nu blir det väl ett jäkla liv men men rätt ska vara rätt jag har skrivit 29 men rätt är 28 my misstake.. men var bara en feltryckning på knappen =) kollade inte såå nog såg det nu när jag lusläste alla inlägg inkl mitt eget sorry...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-27 23:56
    måste rätta till en sak nu blir det väl ett jäkla liv men men rätt ska vara rätt jag har skrivit 29 men rätt är 28 my misstake.. men var bara en feltryckning på knappen =) kollade inte såå nog såg det nu när jag lusläste alla inlägg inkl mitt eget sorry...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-27 23:56

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-28 00:03
    Men va 17 det stod ju att sidan inte fungerade !! hahaha oj vad många ggr det kom in det inlägget då!! Verkligen inte min mening.. provar att skicka detta oxå men tänker då bara prova att skicka det 1 gång..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-29 12:50
    Ja ni nu har jag haft besök här på morgonen av honom ni inte trodde hade så stor,o vet ni det var det bästa sex jag nånsin har haft!! O läskigaste men guud så härligt det var,o nu har jag då verkligen "sett" den o känt den,o kan bara säga en sak,om ni bara visste hur FEEEL ni haft,vi kommer absolut träffas igen det kan jag lova =)))) -Längtar-

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-29 14:16
    Kommer nu att dra mig ut denna tråd helt har absolut inget att"bevisa" för eb hop trögtänkta envisa jag vet inte vad man ska kalla er.. Men ni får fortsätta utan mig,tack ni som försökte hjälpa till med råd,det gick ju bra iaf =) hejdå!

• Svar på tråden Har träffat nån med stor
  • Anonym (loppan)

förstår inte vad skälet annars skulle vara att säga att det inte finns så stora snoppar, än komplex!
    Jag har sett så stor, och många fler här.
    Men bara för de ska ingen behöva bevisa för er.
    Ni får tro precis vad ni vill, och den där dumma komentaren om att han som hade stor skulle varit med på kanal 5, han kanske inte vill visa upp sig för hela svenska folket? Hade du själv velat de? bli igenkänd av alla för din stora kuk.
    Jag hade iaf hållt det för mig själv.
    Man får inte länka till sexuellm material här på fl,tror inte att någon vill riskera att bli avstängd för att bevisa nåt för er.

• pomeransen

Anonym (loppan) skrev 2008-04-06 10:51:34 följande:

förstår inte vad skälet annars skulle vara att säga att det inte finns så stora snoppar, än komplex!Jag har sett så stor, och många fler här.Men bara för de ska ingen behöva bevisa för er.Ni får tro precis vad ni vill, och den där dumma komentaren om att han som hade stor skulle varit med på kanal 5, han kanske inte vill visa upp sig för hela svenska folket? Hade du själv velat de? bli igenkänd av alla för din stora kuk.Jag hade iaf hållt det för mig själv.Man får inte länka till sexuellm material här på fl,tror inte att någon vill riskera att bli avstängd för att bevisa nåt för er.
    Om du skulle påstå att en kompis till dig är tre meter lång och jag säger att du snackar skit, bevisar det alltså att jag är kort?

For the record: det är inte bara på FL ingen har lyckats skaka fram en bild på en penis över 25 cm. Det gäller överallt. Om de verkligen fanns i sinnevärlden så borde det, någonstans, finnas dokumenterat.

Men det gör det inte.

Det är alltså inte bara
  • SeTa

Så stora har kändisarna
    Jonah Falcon, författare, 34 cm.
    John Holmes, porrskådespelare, 25,4 cm.
    Will Smith, artist, 22,8 cm.
    George Clooney, filmskådespelare, 20,3 cm.
    Justin Timberlake, popsångare, 12,7 cm.
    Jude Law, filmskådespelare, 5 cm.

Källa: Sun

Hur kul läsning kan detta vara för Timberlake & Law?

• pomeransen
    SeTa skrev 2008-04-06 11:23:11 följande:
    Så stora har kändisarnaJonah Falcon, författare, 34 cm.John Holmes, porrskådespelare, 25,4 cm.Will Smith, artist, 22,8 cm.George Clooney, filmskådespelare, 20,3 cm.Justin Timberlake, popsångare, 12,7 cm.Jude Law, filmskådespelare, 5 cm.Källa: SunHur kul läsning kan detta vara för Timberlake & Law?
    Jag har sett de där nakenbilderna på Jude Law. Han har en alldeles normalstor slak penis, åtminstone dubbelt upp mot 5 cm.
  • Larsgubben
    Så stora har kändisarnaJonah Falcon, författare, 34 cm.John Holmes, porrskådespelare, 25,4 cm.Will Smith, artist, 22,8 cm.George Clooney, filmskådespelare, 20,3 cm.Justin Timberlake, popsångare, 12,7 cm.Jude Law, filmskådespelare, 5 cm.Källa: SunHur kul läsning kan detta vara för Timberlake & Law?
    Framförallt att ha "The Sun" som källa säger ju verkligen ALLT om tillförlitligheten (dagens längsta ord, om vi pratar längd).
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-04-06 01:25:30 följande:
    Har ni inte sett den här dokumentären, då rekommenderar jag den....Då får ni verkligen bevis för att det finns snoppar över 30 cm.Har sett den några gånger.Och den är verkligen stor!! (34 cm)finns massor om honom på internet. han har blivit känd pga sin snopp.www.expressen.se/1.299900
    Hallå!!!!!  

Ingen som sett dokumentären som ovanstående skrev om????

Där han ni en kuk som är stor.

Och han har blivit känd pågrund av den.

Har sett både kuken på dokumentären och bild.
    Så han har så stor.  34 cm.  eller påstår ni att den inte är så stor fast ni har dokumentären framför er???? Då är ni patetiska.
    Annars skulle han inte fått gjort en dokumentär om just världens största snopp!!!!
  • pomeransen
    Anonym skrev 2008-04-06 12:30:10 följande:
    Hallå!!!!!   Ingen som sett dokumentären som ovanstående skrev om????Där han ni en kuk som är stor.Och han har blivit känd pågrund av den.Har sett både kuken på dokumentären och bild.Så han har så stor.  34 cm.  eller påstår ni att den inte är så stor fast ni har dokumentären framför er???? Då är ni patetiska.Annars skulle han inte fått gjort en dokumentär om just världens största snopp!!!!
    Jag har sett den. Det var den vanliga blandningen av hörsägen och myter.
  • Anonym
    pomeransen skrev 2008-04-06 12:47:49 följande:
    Jag har sett den. Det var den vanliga blandningen av hörsägen och myter.
    nej verkligen inte. Då har du ju inte sett den??
  • Hymen
    Såhär stora fittor har kändisarna:

Mona Sahlin: 19 kg
    Babben Larsson: 4 kg
    Stina Lundberg: 3,5 kg
    Marie Picasso: 1 kg
    Prinsessan Lilian: 995 g
    Tilde Fröling 90 g

Källa: Bildzeitung

Hur kul är det för Tilde?
  • Anonym
    Hymen skrev 2008-04-06 13:44:30 följande:
    Såhär stora fittor har kändisarna:Mona Sahlin: 19 kgBabben Larsson: 4 kgStina Lundberg: 3,5 kgMarie Picasso: 1 kgPrinsessan Lilian: 995 gTilde Fröling 90 gKälla: BildzeitungHur kul är det för Tilde?
    hemskt rolig humor du har.....
Svar på tråden Har träffat nån med stor