Har träffat nån med stor
Har nyligen träffat nån med jätte stor kuk 29cm lång 18.5 i omkrets... han frågar om jag verkligen törs det tror jag att jag gör är verkligen sugen,vad har ni tjejer för erfarenhet av detta???
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-27 23:55
måste rätta till en sak nu blir det väl ett jäkla liv men men rätt ska vara rätt jag har skrivit 29 men rätt är 28 my misstake.. men var bara en feltryckning på knappen =) kollade inte såå nog såg det nu när jag lusläste alla inlägg inkl mitt eget sorry...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-27 23:56
måste rätta till en sak nu blir det väl ett jäkla liv men men rätt ska vara rätt jag har skrivit 29 men rätt är 28 my misstake.. men var bara en feltryckning på knappen =) kollade inte såå nog såg det nu när jag lusläste alla inlägg inkl mitt eget sorry...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-27 23:56
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-28 00:03
Men va 17 det stod ju att sidan inte fungerade !! hahaha oj vad många ggr det kom in det inlägget då!! Verkligen inte min mening.. provar att skicka detta oxå men tänker då bara prova att skicka det 1 gång..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-29 12:50
Ja ni nu har jag haft besök här på morgonen av honom ni inte trodde hade så stor,o vet ni det var det bästa sex jag nånsin har haft!! O läskigaste men guud så härligt det var,o nu har jag då verkligen "sett" den o känt den,o kan bara säga en sak,om ni bara visste hur FEEEL ni haft,vi kommer absolut träffas igen det kan jag lova =)))) -Längtar-
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-29 14:16
Kommer nu att dra mig ut denna tråd helt har absolut inget att"bevisa" för eb hop trögtänkta envisa jag vet inte vad man ska kalla er.. Men ni får fortsätta utan mig,tack ni som försökte hjälpa till med råd,det gick ju bra iaf =) hejdå!