zaaga skrev 2008-01-27 22:20:58 följande:
Hehe, hittade du hit också?Du får tjata lite till på sambon sen när ni är friska och krya! Han är ju medskyldig till 50% och du ska klämma ut lilla pyret, klart du har rätt att önska så enkla saker som en liten färdknäpp! Haha, skämt åsido, testa en rejäl promend när du känner att det ilar som värst. Det ska vara av "Step-up stuket". Så att trava upp och ner för ett trappsteg i rask takt fungerar också! Ta i utav bara f... så drar du igång takten i livmodern rejält. Nja, fega jag har nog ingen lust att dricka det där teet.. *s* Fast den här gången behöver jag inte direkt sätta fart på saker och ting. jag har ju omvända problem just nu. Är i stick/ilningar och tryck stadiet nu. Trots fyra veckor till BF. Så jag ligger still jag. Ses väl snart i vanliga tråden!
Ja, sitter och fördriver lite tid.

Har inte kunnat surfa ordenligt på några dagar, så nu tar jag igen för förlorad tid.
Ja, det dumma är att jag är helt sugen på sex (försökte med bröstvårtsmassage, men jag gick bara igång på det så jag fick sluta

), medan han är trött och seg och inte alls är på humör. Tråkmåns! Tycker ju som du att det är det minsta han kan göra. Och hallå - hur jobbigt är det för honom egentligen? Det var ju så trevligt sist så.
Jag får väl köra ett step up-pass när Hugo har frisknat till. Hoppas att han får en av sina raketförkylningar. Han brukar bli frisk förvånansvärt fort när han blir förkyld.
Ja, vila på du! Och experimentera inte i onödan!