Inlägg från: Seniorita |Visa alla inlägg
  • Seniorita

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Hejsan, är lite ny här i tråden.
    Det känns alldeles för tidigt för att få några symptom men mitt humör har gått upp och ner i någon dag. Helt plötsligt har jag bara börjat lipa utan anledning, och sån är inte jag vill jag lova :) Huvudverk som bara den (brukar aldrig ha huvudverk). Mår bara allmänt konstigt! Men det måste va för tidigt för att det ska vara graviditets symptom? Lite mer än 1 vecka kvar till mens.

• Seniorita
    bluebride skrev 2008-03-17 22:16:09 följande:
    tagit blodprov för att se om jag är gravidannars ligger jag och smälter middagen, det är nästan ansträngande att fylla år.
    Hur länge tar det innan du får svar på blodproverna?
    Fyller du år idag? Grattis isf :)
  • Seniorita

Halo! Haft alla möjliga konstiga symtom den här månaden. Sen försvann dom och sen har dom kommit tillbaka, hel skumt!
    Är riktigt förvirrande faktiskt!
    Skulle haft BIM igår, (min mens brukar ADLRIG vara sen).
    Så köpte ett G-test idag men det visade - :(

• Seniorita
    Minnie69 skrev 2008-03-25 21:25:22 följande:
    BiM + 2, minus i rutan, för mig. Bilda klubb?
    Ja det tycker jag.
    Testat med morgonurin eller senare på dagen?
  • Seniorita
    Minnie69 skrev 2008-03-26 02:39:00 följande:
    Jag har kört med morgonurin, ska väl ha störst genomslagskraft? Inte ett pinksträck så långt ögat når, jag utgår ifrån att jag bara är försenad, men kan ändå inte låta bli att testa. Nu har jag beställt lite olika testmärken, vet inte varför. Sugen på lite m/s ngn, försök bli gravid i så fall!!!!!!!!!!!!Rena tortyren!!!!!!!!!!1
    Jag testade tyvärr inte på morgonen. Har den inte kommit på fredag får det bli ett nytt test då. Men började känna mensverk i magen igår, men ingen tantröd :S
  • Seniorita

Hejsan! Ingen tantröd i sikte ännu! Skulle haft i måndags så har inte gått så långt förbi, men som sagt lite skumt när den aldrig varit sen förut! Hade så fruktansvärd "mensverk" verk i tjejmagen igår kväll så jag fick proppa i mig alvedon så jag kunde sova till sist.
    Många säger att det har symtom som ont i brösten. Men jag har inte kännt ett dugg! Men det som är att dom har vuxit (enligt karln) :S

Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?