Inlägg från: Familjen Ekstedt |Visa alla inlägg
  • Familjen Ekstedt

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Hej Jag har Bim i dag. Vilket jag insåg för ca 15 min sedan.. Har varit på semester i 4 veckor & då har jag inte brytt mig om ÄL och Bim!

Min symtom är att jag är kissnödig sedan i morse ( det var därför jag kollade när mensen skulle dyka upp..)
    I går sommnade jag till det bästa serie jag vet nämligen House..( det är inte Jetlag för vi kom hem för en vecka sedan..)

Vi har försökt i 15 månader så jag skulle vara galet tacksam om det blev vår tur nu...

• Familjen Ekstedt

Ja i dessa tider hoppas man på allt men efter som att jag inte hade koll på Bim och att symtomen kom innan jag visste att när Bim var så är detta nog första gången jag med handen på hjärtat kan säga att jag inte inbillar mig!!! :)
    little miss shine skrev 2008-02-27 17:06:15 följande:

Familjen Ekstedt skrev 2008-02-27 17:00:20 följande:
    Det låter ju helt klart lovande...
  • Familjen Ekstedt

Själv tror jag kanske att det kan ha tagit sig efter lång väntan.. Eller det är mannen som tror det för att jag de senaste dagarna enl honom blivit en "SKATA" och det brukar jag inte vara..

Jag därimot tror inget försen jag ser det :=)
    Men jag har ont i brösten i mellan åt och det drar i nedre magen
    och, Ja mitt humör är kanske inte så bra,, men efter några minuter kan jag skratta åt mig själv att jag hettsade upp mig så :)

Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?