• HN79

Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?

Hej tjejer

Då var det dax för BIM igen då- Antagligen sön-mån nån g¨ång. De senaste månaderna har jag använt progresteronsuppar vilka ger falska gravsymptom. Men denna månad är jag helt "ren" och var dessutom på ett vul strax efter förmodad äl och dr trodde allt att jag haft äl. Så nu hoppas jag bara. Hittils bara nkt ömma bröst. Ev lite kissnödigare. Har dock lätt för att inbilla mig symptom tror jag. Men nu bara måste det gå vägen.

Nu ska det plussas i den här tråden, eller hur tjejer?

• HN79

Nu är det bara några dagar kvar till BIM. Hoppas jag kan låta bli att testa innan denna gång

• HN79

Å shit, jag plussade precis, händerna bara skakar. Så lycklig, vill skrika ut det till hela världen. Men ingen vet ju nått än. Inte ens blivande pappan. Så skriv inget i min gästbok om detta tack. Ska träffa honom för lunch sen och då kommer han att få veta. Vi ska ju faktiskt ha BARN...

• HN79

Tack, ja det känns helt otroligt. Det bara pirrar i mig.

• HN79

Tack tjejer

Ja det är verkligen en helt otrolig känsla. Springer och tittar på gravtestet hela tiden och kan knappt tro det är sant.

• HN79

Tovsan, håller tummarna för dig. Hur långt har du gått över?

• HN79

Tovsan, bättre lycka nästa gång. Visst är det skönt att ändå ha ett bevis på att äl fungerat. Skickar över lite gravbaciller till dig. Kram och lycka till

• HN79

Tovsan - vill bara varna lite för förlossningen när man längtar så. När jag jobbade där var det jättejobbigt vissa dagar medans nästa kunde man liksom ta att "snart är det vår tur" Hoppas du mår bättre än jag gjorde av att jobba där.

• HN79

Greksmurfen - jo då tack går in i v 7 på måndag. Är trött, illamående svullen och känner mig redan som en val men det tar jag mer än gärna, bebben är ju påväg. Själv då?

Svar på tråden Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?