• Happiest

Efter hur många försök blev du gravid med andra barnet?

Är

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Efter hur många försök blev du gravid med andra barnet?
  • mammaEmma

Hann knappt börja planera...

• timberhochmandie

Alternativ 15: ännu inte, och det har gått över ett år. (Över 1,5 år)

• Nadjis

andra försöket efter första mensen efter utagningen av spiralen.

• mammaNena

hoppas på att vi har lyckats denna gången, men annars närmar det sig 2 års gränsen..

• mamma2004

Det beror på hur man räknar... Det tog ca 7 månader för oss att bli gravida, men det resulterade i missfall. Efter missfallet hann jag inte få tillbaka mensen och det blev en friska pojk .

Tacksam mamma till Jemima (040626), Jonatan (060212) och plutt i magen (BF 080128)
  • amasonas

bestämde oss definitivt att nu är det dags för syskon & 12-13 dagar senare plussade jag!

Jamie030405 Anton060524 BF April-08
  • Majken

Hann få mens tre ggr efter att jag tog ut spiralen men första ÄL-en hoppade vi över att försöka eftersom vi skulle gifta oss snart och jag ville inte "riskera" att må illa/vara dålig på vårt bröllop
    Efter vigseln hann jag få mens 2 ggr, sen var jag gravid och jag var ändå 37 år gammal, så det gick mycket snabbare än vi hade hoppats på!

Love my M-girls
  • Little Ms Chatterbox

Hur ska jag kunna rösta, fick mensen ganska snart efter första förlossningen men väntade i ca 3 år innan vi valde att skaffa ett barn till och det tog sig på första försöket. Sen råkade jag bli gravid med tvillingarna ganska kort tid efter andra barnet och då hade jag haft mensen några gånger.
    Tror jag får lämna denna röstningen utan min röst med de alternativ som angivits.

//Nu ännu bättre! -Uppdaterad med tvillingar!
Svar på tråden Efter hur många försök blev du gravid med andra barnet?