Efter hur många försök blev du gravid med andra barnet?
Är
Är
Hann knappt börja planera...
Alternativ 15: ännu inte, och det har gått över ett år. (Över 1,5 år)
andra försöket efter första mensen efter utagningen av spiralen.
hoppas på att vi har lyckats denna gången, men annars närmar det sig 2 års gränsen..
Det beror på hur man räknar... Det tog ca 7 månader för oss att bli gravida, men det resulterade i missfall. Efter missfallet hann jag inte få tillbaka mensen och det blev en friska pojk .
Första
Femte försöket.
bestämde oss definitivt att nu är det dags för syskon & 12-13 dagar senare plussade jag!
Hann få mens tre ggr efter att jag tog ut spiralen men första ÄL-en hoppade vi över att försöka eftersom vi skulle gifta oss snart och jag ville inte "riskera" att må illa/vara dålig på vårt bröllop
Efter vigseln hann jag få mens 2 ggr, sen var jag gravid och jag var ändå 37 år gammal, så det gick mycket snabbare än vi hade hoppats på!
Hur ska jag kunna rösta, fick mensen ganska snart efter första förlossningen men väntade i ca 3 år innan vi valde att skaffa ett barn till och det tog sig på första försöket. Sen råkade jag bli gravid med tvillingarna ganska kort tid efter andra barnet och då hade jag haft mensen några gånger.
Tror jag får lämna denna röstningen utan min röst med de alternativ som angivits.