Någon ung som saknar?
Är det någon mer som är ung och ändå saknar efter en liten?
Väntar ni eller försöker ni som vill ha?
Är det någon mer som är ung och ändå saknar efter en liten?
Väntar ni eller försöker ni som vill ha?
vi försöker
Jag skulle gärna bli en ung mamma...fast det får nog vänta ett tag till ändå.
1. Jag har ingen pojkvän
2. Jag vill gå ut gymnasiet först
3. Ska åka som au pair till usa ett år efter gymnasiet och jobba och träna dans på college
4. Efter au pair resan ska jag gå högskolan såvida jag inte får ett jobb på direkten
5. Sen är det dags att leva livet som vuxen lite först. Gå utanför dörren och ha kul utan att ha en speciell att komma hem på.
6. Vid det här laget så är jag nog rätt så vuxen kan jag tänka mig, kanske har en kille som jag vill ha barn med
Så som det ser ut nu så kommer jag inte att bli en ung mamma trots allt :P haha
utan en speciell tid att komma hem på*
Jag ÄR inte ung, men jag var 17 när jag blev gravid med mitt äldsta barn. Han är idag 14 ch jag 32, det är ju det som är det bästa med att få barn när man är ung. Man orkar vara/är ung själv längre, man är ju lite "knäppare" sm förälder oxå, alltså hittar på roligare saker o så.
MEN. Du måste vara beredd på att barn kostar både tid och pengar. Sen anser jag att man måste ha ett jobb/studera och beroende på var man bor oxå iaf ett körkort för en bil kan man ju alltid låna av någon.
Mat måste man ju ha, presenter är alltid kul att köpa etc. Så vill du ha barn, se till så att du kan påbörja en utbildning/börja jobba när bebisen är ett år. Då vet du att du får pengar någonstans ifrån.
Lycka till nu - bebisar är underbara små varelser Väntar mitt femte i april..... Men tro mig, det är jobbigt ibland oxå. Hoppas du har en någon tjej/kille som du kan prata med som har barn sen innan och få stöd av när du fått barn. Det kommer att behövas, men bara du verkligen vill så kommer du att klara av det!!!!
Kram
vi är 19 år båda 2.
Hur gör du försöker ni eller?
jag :P
Jag längtar efter barn men har ingen kille och ingen bra ekonomi då jag är sjukskriven för att skolan inte är så smart...