Outsiders just nu på 5:an..
Ponyplay handlar det om. En 20-årig tjej och hennes 42-åriga pojkvän leker häst och blir tända av detta. Jag har aldrig sett något liknande..
Ponyplay handlar det om. En 20-årig tjej och hennes 42-åriga pojkvän leker häst och blir tända av detta. Jag har aldrig sett något liknande..
jag såg ngt liknande en natt när jag inte kude sova.. vad ska man säga.. tur att vi alla är olika
Säger som anonym ovan. Sitter bara och gapar....
Han framstår som en äckelgubbe när han vill dominera sin 22-år yngre flickvän som bär svans och träns & drar på en kärra....
Men visst MÅSTE det vara skådespelare?!
han är inte en äckelgubbe, de är trevliga människor
Så länge ingen blir skadad så.... hästar kan ju sparkas ganska hårt!
Varför skulle det vara skådespelare?
Det finns många läggningar att ägna sig åt och denna får väl anses ganska "oskyldig" tycker jag. Folk får ägna sig åt vad de vill så länge det inte skadar någon annan anser jag.
Jiiiiihaaaa!!!
Alla får väl göra vad de vill. Själv gillar jag varken vanliga eller mänskliga hästar!
Åh.. herre gud, finns det skor också..... Trodde verkligen inte att det var så utspritt.
Va och en har sin lust...
Är det nått som tänder dem så varför inte... de skadar ju knappast några andra..
Inget för mig men intressant att se på.
Förstår inte att folk fortfarande blir förvånade. De finns folk som tänder på precis ALLT
Anonym (vännen) skrev 2008-01-28 20:35:20 följande:
hihi, har svårt att hålla mig från skratt...
Tur vi alla är olika...
Det jag reagerade på är ålderskillnaden, hon är så ung!
Vi satt o garvade åt programmet men samtidigt impade av att man går med på att fläka ut sig på detta sätt.
En sak vi liksom funderar på är frågan om när de "går igång" på riktigt av det hela. Det handlar ju inte om att han sitter där på sulkyn och får världens ståfräs och sprutar rakt över "ponnyn"...samtidgt kan jag väl knappast tänka mig att hon går omkring och släpar på en 22 år äldre "kusk" och samtidigt blir så kåt så det ser ut som en överpilsk snigel har vandrat runt på travbanan? Alltså slemmigt av de kvinnliga juicerna...:)
Vad är själva "grejen" med det hela alltså? De knallar runt på stallbacken utklädda till kusk och ponny...men sen då? När sker själva sexet?
För kom inte och säg att det är en form av sex att leka häst???
För är det sex att titta på sin partner med åtrå så är det tammefan vi som har den sjukaste varianten nämligen "vedbodsplockepinnsex" för när min fru står o plockar ved och viftar lite på häcken såvisst kan väl jag tänka en ful tanke då...
Fast den äldre mannen som var instruktör verkar leva ganska gott på andras hästintressen, det var ju ingen liten gård han har råd med.
Vad tror ni en kurs kostar?
Jag och sambon satt som fastklistrade framför tv. Oj så olika saker man kan tända på...