• Fiaflopp

Jag gör världens bästa gärning!

Kanonfint av dig!

Om det inte vore för hoppet, skulle hjärtat brista...
  • Fiaflopp
    Snooze skrev 2008-03-11 22:19:30 följande:
    Men då Sleepingbeuty är det ju jättebra att det är ts och inte du som är i den här situationen. Varför inte bara låta veronicq vara glad och stolt? Det här är ju knappast ditt problem och borde verkligen inte hålla dej vaken om nätterna. Hon startade knappast tråden för att få kritik av de som anser att det är moraliskt fel utan för att få utlopp för sin glädje. Om det stör dej bör du kanske låta bli att läsa, hon lär ju inte avbryta processen för att du tycker att dom gör fel....eller?
    Men gud,vad har sleeping gjort just DIG nu då? Tagga ner!
    Alla har rätt till en åsikt och det får man verkligen vara beredd på då man startar en tråd att man inte bara får medhåll,DET trodde knappast TS och gjorde hon det får hon nog skylla sig själv eftersom det är ett k'nslgt ämne.

VISST TS hon gör en jättefin gärning,det tycker jag också men ALLA får a en åsikt,ÄVEN Sleeping Beauty!
  • Fiaflopp
    veronicaq skrev 2008-03-12 19:44:12 följande:
    men neggon de ni skrivit FIAFLOPP SLEEPING BEAUTY O SNÖSTJÄRNA, vi har tänkt igeom detta, tror ni de här är nåt man gör över en natt lr???????????jag starta inte den här tråden för att få era åsikter och kommentarer, det tillhör i etiska rummet, då hade jag startat en tråd om vad jag gör där.NI ANDRA- ikväll tar jag ägglossningsprutan 20.20 prick ska jag ta den, sen flyger vi dit imorn kväll.. spännande!fan,hur känns ett äggplock, usch hoppad de inte gör för ont o att ja e tillräckligt borta
    Men hejda er lite grann ett slag va?!
    JAG skrev INGET negativt ALLS för sjutton,LÄS vad jag skriver!
    Jag skrev att alla får ha en egen åsikt och att jag tycler TS gör en fin sak men tydligen var mina ord inte värda att läsa!
    Sen SKA man tänka efter NOGA innan man gör något sådant som att donera sona ägg och det gäller även vem man än ger äggen till!

LÄS INNAN NI SKRIVER!
  • Fiaflopp
    Snooze skrev 2008-03-12 11:47:02 följande:
    Fiaflopp och sleepingbeauty: Ni får självklart ha era åsikter och jag skyddar inte ts. Hon är nog fullt kapabel att stå för det hon gör. Och inte reagerar jag särskilt starkt heller, men kan inte låta bli att undra varför det ska vara så mycket kritik. JAG skulle tycka att min mormor/mamma hade varit väldens bästa om hon ställt upp så för mor/dotter skulle kunna föda MEJ, men det är ju vad jag tycker. Dessutom tror jag inte att det blir en större grej för barnet än vad de gör det till. Och det är väl inte omöjligt att både ts och hennes mamma kommer att sova gott om nätterna de också??
    Gäller även dig tydligen,LÄS innan du skriver och komenterar!
  • Fiaflopp

Lycka till om jag får säga det.
    Kommer att gå kanon!

• Fiaflopp

Vad skoj TS,får jag fråga hur många ägg dom fick ut?

• Fiaflopp

Och hur äggplocket gick?

• Fiaflopp

Det är massor som ska stämma för att endast ETT ägg skall bli befruktat så det behöver alls inte vara så att de gjort fel...på en dag hinner inte så mycket hända heller.
    Många som råkar ut för detta tyvärr.
    Trost men sant och ja jag VET att man betalar själv,vi har ex lån på över 160.000 kr och inte en enda unge i sikte ännu.

• Fiaflopp

och precis som sleeping säger så 20 ägg är på gränsen till överstimulering och ju fler ägg desto sämre kvalitet tyvärr,men så ÄR det.
    Inga påhopp tack,säger bara som det är.
    Det man ofta glömmer bort i den här cirkusen är att det behövs endast ETT embryo som är tillräckligt starkt för att det ska bli bebisGlad

• Fiaflopp
    veronicaq skrev 2008-03-17 12:06:08 följande:
    idag är de insättning iaf för min mamma. 1 i frysen. det tredje klara sig inte..well weell.. bara att hålla tummarna nu=)
    Vi får hålla tummarna på att detta var ett vad de kallar GULDEMBRYO!!
  • Fiaflopp

Precis som jag hoppas på att det jag just nu ruvar på är ett guldembryoFlört
    Också kommit från en totalt osjälvisk underbar kvinna!! Glad

Svar på tråden Jag gör världens bästa gärning!