• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Starlet1
    A med V och L skrev 2008-02-01 22:00:36 följande:
    Har varit på Underbara Barn mässan i Sthlm. Det var skoj, men väldigt mkt folk.
    Ja, vi var där förra året. Jättekul, men som sagt, mycket folk.
  • znoozan
    Martha skrev 2008-02-01 20:19:54 följande:
    www.barnmassan.se/              Nån som är lite sugen på å åka i väg på den här mässan?? Skulle vara skoj!!
    jag vill! låter ju skojigt
    ღAlla goda ting är treღ
  • Martha

Tyckte det verkade jätte skoj med barnmässa.. Har dessutom aldrig varit i Karlstad heller.. 

• lindi

hej hej säger god morgon här också

vad har ni för planer i helgen då?
    för oss blir det slalom idag och barnkalas imorgon, Tuva o hennes kompis ska ha kalas tillsammans i mitt jobbs lokaler, maskerad o disco, blir nog fullt röj med 20 barn
    kul helg!

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    Martha skrev 2008-02-01 18:14:37 följande:
    ÅÅÅÅÅÅ Malva GÅR!!!! Hon har gått åtminstone 7-8 steg här hemma nu på kvällen.  Såååå duktig!!!
    vad roligt att hon börjat gå, blir plötsligt så stora då!
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • Starlet1

Godmorgon, eller ja, morgon i alla fall.

Här har vi haft en ganska jobbig natt, med mycket gråt och gnäll. Jag bad Göte ge Adam alvedon vid 2 och sen sov han till 5, men sen vart det gnöl igen.

Jag tog upp han på morgonen och då hade han 39,0. Gav honom en Alvedon och så fick han gröt och så har han lekt lite och stått i gåstolen, det vet ju dom flesta vad det innebär .

La honom till Göte igen för en stund sen. G har sovmorgon för han fick ta natten. Och nu är det tyst därinne. Hoppas han sover en stund nu, lilleman. Det är så djävla jobbigt när han är sjuk. Jag blir så rädd. Det är inte normalt att bli såhär rädd.

• Martha

Gomorron......

Har oxå en knölbebis.... hon vaknade i går när vi kollade på film å sen kunde hon bara inte somna om.. *sucka* vet inte hur länge vi låg å försökte.... till slut orkade jag inte så jag gick upp å gjorde en flaska.. hon åt dock inte så mycket men lite i varje fall.. Och till slut somnade hon... å sen dess har hon sovit jätte bra i varje fall..

• znoozan

Gomorron!
    här hade vi en bra natt-när den tillslut inträffade.... Isac sov ingen lång middag igår men på kvällen var det omöjligt att få honom att somnaFundersam tur att man är nattuggla så man hinner få en stund för sig själv innan det är läggdags  

ღAlla goda ting är treღ
  • Starlet1

MICHAELA *ropar* Vad var det för färg du hade i när du blev brunhårig mot din vilja?

Håller på och färgar håret nu, men tycker jag ser mörkhårig ut.

• Martha

Ylva hur mår adam??? å hur blev håret??

Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)