Inlägg från: viföralltid |Visa alla inlägg
  • viföralltid

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

MiniMie skrev 2008-04-10 07:23:14 följande:
    Häj.. sitter här och läser ikapp lite...Var ju i västerås hela dagen igår..och i förrgår somnade jag tidigt.. så de fanns lite att läsa ;)Inatt har jag haft magkramp igen.. HEMSKT så jag sitter och väntar på att klockan ska dra iväg i tid så jag kan ringa BM.Stefan ringde akuten inatt som BM sa till oss.. men dom var lika strama som alltid.. prova ta alvedon och ring om de blir värre...varre blev de inte.. men de hjälpte inte direkt med alvedon heller..och de fortsatte vara lika ihållande ont även om de inte strgrade sej.. fy fan.. så nu ringer jag min BM iställe.. hon är toppen.. Har haft massa tfn kontakt med henne sedan förra ggn. Uppfattade inte henne som "en sån" innan..med albin..men då hade jag inga krämpor heller..iofs.
    hoppas att det löser sig för dej o att du får hjälp med kramperna i magen.
  • viföralltid

nu är vi hemma igen o det gick bra för sambon han är 1 av dom 36 dom ska interjuva denna vecka så han ska få svar nästa vecka om han får jobbet el inte.

snart ska vi hämta sonen ifrån dagis sen ska vi hem o ta det lugnt ett tag sen ska ja ställa mig o göra våfflor med grädde o jordgubbs syld *mums*

• viföralltid
    smarties skrev 2008-04-10 14:42:26 följande:
    Ah, för en gångs skull när man fått pengar då. Vad kul :)
    precis jag får pengar nätsa freda o gubben får nu på månda

nån som vill träffas nästa freda o fika????
  • viföralltid

bättre o äta på sibylla tykker jag käkade där idag med sambon vi delade på en superstar 150gr hamburgare med dricka o stips för 39:-

• viföralltid

gomorron

här blir det oxå mys ikväll med familjen äta gott o se på tv o i morron ska vi hämta upp min mamma ifrån tåget som har varit borta i 2 veckor innan dess ska vi hälsa på sebastians gammelmormor sen på sönda ska vi tvätta igen mkt tvätt det blir efter att ha haft sebastian en hel vecka på dagis

• viföralltid
    Knastroll82 skrev 2008-04-11 13:57:45 följande:
    Borde inte vi i tråden kunna dra ihop ett gäng tjejer och ha tacokväll nån gång?
    då vill ja oxå hänga med älskar tacos!!!!!!!!!!!!!
  • viföralltid
    Knastroll82 skrev 2008-04-11 15:17:38 följande:
    FL Taco-kvällDatumförslag: Lördag den tredje majPlats: Hemma hos mig på bygatan?Knytis, alla tar med det de vill. Självklart gäller medhavd dryck. Alla som vill är välkomna, men jag vill gärna veta vilka som kommer och vad ni tänkt ha med er så jag vet vad som ska kompletteras.
    då kan inte jag ska vara på bröllop hos min kusin i sthlm då
  • viföralltid
    smarties skrev 2008-04-11 22:47:09 följande:
    Jag köpte något svart, såg ut som allvädersstövlar, men ännu lättare. Funkar nu tills sommaren åtminstonde. Dom låg i några korgar längst bak vid barnskorna. Och vilken skillnad det blev på ungen när han fick större skor..så han sprang. Stackarn. :)
    var det på sko punkten el vad det nu heter i kupolen?
  • viföralltid
    smarties skrev 2008-04-11 23:20:57 följande:
    Ja det där längst upp i mitten. :)GUD vad jag har ont i handleden, sitter här o adresserar inbjudningskort..AjAJAJAJAJ :D
    jobbigt gör som vi ist vi skriver inga inbjudningskort vi har ringt dom som vi ska bjuda blev mkt billigare
  • viföralltid
    smarties skrev 2008-04-11 23:24:59 följande:
    Neee, vi har tryckt upp så fina kort o allt, är "bara" 87 personer som ska komma... :)
    det var många

sj så ska vi bara ha 25st o det räcker
  • viföralltid
    smarties skrev 2008-04-11 23:41:50 följande:
    Mer än hälften är barn, det blir jätteskoj! :D
    brukar vara så
    när kunde ja hämta dryckerna ja skulle få av dej?
  • viföralltid
    smarties skrev 2008-04-11 23:44:42 följande:
    När du vill :)Vi kan mötas upp på stan imorgon? Vi ska ändå ut o gå hela familjen, vi kan möta upp dig o ge dom till dig :D
    vilken tid?
  • viföralltid

har ni lyssnat på nyheterna?
    42-åringen har erkänt mordet på 10-åriga Engka i Stjärnsund o hans dna kopplades ihop med Pernilla morden 2000 i falun.

säger bara fy f*n  o jag vet inte vad man kan skriva mera men ja tänker på Englas föräldrar som måste på skit just nu

Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)