• lindi

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Michaela83 skrev 2008-03-26 12:14:54 följande:
    hihi, kollade deklarationen nu, får tillbaka
    weeei me too! en hel del
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi

någon mer än jag som har moln klänningen från me and I o tycker att den blev lite halvful efter första tvätten? såg gammal ut efter en tvätt o vissa moln är mer rosa än andra?

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi

morn morn!
    kikar in en sväng innan jobbet, ska ta en morgonpromenad nu innan jag börjar!
     ha en bra dag allihopa så springer vi kanske på varandra på kupolen ikväll

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    smarties skrev 2008-03-27 10:20:35 följande:
    Ni som har barnen på dagis, använder era fröknar sig av TAKK? Dom har börjat med det på Max dagis, och shit vad han suger i sig av det!Helt otroligt, vi brukar träna här hemma och det är ju smidigt :)
    de kör lite grann med det på tuvas dagis, tycker det är bra de lär sig så fort!
    men tuva kan ganska mycket iom att sambons bror tecknar o jag kan en del iom jobbet. så vi började ganska tidigt med Tuva, toppen tyckte tuva som kunde tjata om glass innan hon lärde sig säga det
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi

badthing: vill du ha ett ikea skötbord så har jag ett i garaget som är gratis, tror det heter sniglar.

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    badthing skrev 2008-03-28 16:45:06 följande:
    Seriöst? Åh, så bra!! En slant kan du väl få för det iaf, om det är så att du vill ha!! =)Då ska jag skriva det till karln också, så han vet om det. När vill du bli av med det? Gud så skoj med snälla människor!
    du får ta det när du vill, spelar ingen roll när för mig
    jag har satt fast ett svart/vitt tygpå sidorna som döljer lite det man har på hyllan under, vill du att jag tar bort det eller vill du ha det kvar?
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    Starlet1 skrev 2008-03-28 18:24:41 följande:
    Vi ska äta lövbiff m vitlöksfärskost och bakad  potatis och grekisk sallad och titta på Lets Dance.
    mmmm det lät gott!
    vi kör som alltid på tacos idag när det är fredag

ser fram emot imorgon, ska bli skoj att kommaut o parta lite!!!

o marit! jag har fixat saxen, nu gäller det bara att komma ihåg att ta med den också :-P
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    Martha skrev 2008-03-29 14:38:30 följande:
    HejhejN har jag jobbat klart..  Ska skjutsa i väg barnen om ett tag till mormor och morfar.  Hade önskat att jag haft en badkar sen.. Tänk va skönt å kunna lägga sej där å ta det lite lugnt.  Men men.. får väl ta en låååång dusch istället. Få se om dom ska sova kvar sen.. Vore ju skönt med sovmorron..  Synd Lindi att du blev sjuk..
    ja det känns typiskt när man settfram emot att gå ut!
    men nu har migränen precis släppt iaf så jag känner mig som en ny männinska, ska upp o röra på mig lite o se hur det känns, man kan ju alltid betala i entrén
    men jag vågar inte hoppas riktigt
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    Michaela83 skrev 2008-03-29 15:46:26 följande:
    Lindi satt du in pengar åt mig för biljetten? :)
    sa åt henke att göra det men han hade glömt, förlåt!
    ska jag göra det nu eller får du pengarna av marit istället?

hade ni skoj igår?
    hade sååå gärna varit med, får bli av snart igen så jag kan följa med!
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi
    badthing skrev 2008-03-28 22:05:08 följande:
    Spelar absolut ingen roll för mig heller! Vill gärna försöka ha allt klart så fort som möjligt! :)Det får gärna vara kvar, det gör mig inget! :) Är du säker på att du inte ska ha något för det?
    det är bara att du hör av dig när du vill hämta det, skicka ett meddelande i inboxen så får du min adress.
    nej jag vill ine ha något för det, är bara glad att bli av med det smidigt och att det kan komma till nytta!
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)