Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

nån som har/haft didrikssons regnställ? köpte ett fint grönt till I på barnens hus,tog 90 eftersom han är 85-86 lång,men det är ju gigantiskt är dem stora i storlekarna? hoppas dem finns kvar i 80,vill ju ha ett han kan ha nu!

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-17 17:10:19 följande:
    Pst, nu finns bilder på vrålåket i galleriet. Med snarkandes Moa i :)
    ahh snygg Moa ser ut att ha godkänt köpet
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-17 19:06:35 följande:
    Ja hon godkände den totalt, så imorgon tänkte vi gå till Fenix och riva stället då då..ehrm.. :)
    åh trevligt,inte ofta man träffar dig ju

Michaela: vilken söt bild på tjejjerna i me&itråden
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-17 19:11:36 följande:
    Ne jag vet..men nu kommer jag ju ut! :)
    haha ja det lär ju gå lite lättare att komma iväg med tvillingvagn
  • znoozan
    Martha skrev 2008-03-17 19:20:11 följande:
    Vart var du i dag då? trodde du skulle komma till fenix?!!
    vi skulle dit men det blev så knasigt med Isacs sömn,han somnade vid 14 (jag medRäcka ut tungan) och sov till 5! fanns nåt skoj på loppisen? sålde du nåt?
  • znoozan

Michaela är det kläderna du beställde hos Marit? jag har inte fått det jag  beställde i februari änSkrikandes 

• znoozan
    Michaela83 skrev 2008-03-17 19:38:46 följande:
    Ja de är det! Gick superfort den här gången... Blir det Fenix i morrn? =)
    jajjemensan vi ska dit knasigt att marsbeställningar kommer före februaribeställningarFundersam var iof så o höstas med...
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-17 19:55:33 följande:
    Haha, törs man gå någonstans när man ser ut som en nikotinskadad zebra i skallen förresten? Får nog klämma på mig mössa. :)
    hehe har aldrig sett nån sån det blir intressant imorrn
  • znoozan
    Martha skrev 2008-03-17 20:25:19 följande:
    Är det föresten nån som är sugen på å gå på HELA HUSET den 29:e?
    jajjemensan!
  • znoozan
    A med V och L skrev 2008-03-17 20:39:35 följande:
    De finns här!! Kan ta med till Fenix imorgon.Mitt lösenord har varit försvunnet, så det var ett tag sen jag skrev något här. Men nu har jag fixat ett nytt.
    å äntligen
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)