Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

tejp skrev 2008-03-17 22:29:04 följande:
    Fast stövlarna på outleten går sönder. Vet jättemånga som köpt där, och dom spricker om man har otur, vilket väldigt många verkar ha...tyvärr.Va har era kids på sig när ni går ut nu? Tänker främst på bebis-små barnen.Vet ni föresten va läkarn sa till mig idag på VC?  (tillåt mig gapa)Hon sa att jag skulle ha mössa på Moses, det räckte inte med huva. SJÄLVKLART har han väl mössa på sig ute. Ja men inte ute, du ska ha mössa på honom HELA TIDEN! Alltså allvarligt...Är det nån av er som har mössa på era snart 1åringar inne?  Tyckte det lät helt korkat. Det var väl när dom var precis nyfödda man hade det för värmen?
    Mössa inne? hallå vi bor väl inte i igloos här i sverige Isac blir svettig i långärmat när han leker,han skulle ju flyta bort om han hade mössa oxå dåFörvånad
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Martha skrev 2008-03-18 14:54:57 följande:
    Hejhej... Nu är vi hos mormor och morfar, ja eller morfar är ju inte hemma... Har varit på fenix å på kupolen.  Har köpt en stegräknare ska försöka mej på att ut å gå med en sån.. få se om det peppar bättre.. :)  
    måste leta mätdon här,man skulle ju mäta steglängd för att kunna ställa in den ska bli kul å se hur mkt man går på en dag!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    lindi skrev 2008-03-18 15:04:36 följande:
    finns det några mått på hur mycket man "ska" gå  på en dag?
    tror det var 10 000 steg!
  • znoozan
    Martha skrev 2008-03-18 19:30:17 följande:
    Har ställt in min, har gått 1505 steg sen dess..  inte direkt nått å hurra över.. :)
    ska bli skoj att se imorrn när man mäter hela dagen
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-18 17:16:38 följande:
    Spännande o se hur Xander blir i håret! :)Har slängt in en bild på min rakade son i sina nya Me&I kläder..gud så tjusig han blev, han vägrar ta av sig dom :)
    Isac har oxå jackan,ska testa den imorrn
    lindi skrev 2008-03-18 19:24:49 följande:
    så här ser Loves jacka ut som jag pratade om tidigare
    snygg
  • znoozan
    Martha skrev 2008-03-18 19:39:06 följande:
    Ja precis.. :)  Måste ju nästan ut på en promenad då oxå.. hihi.. :)
    absolut! såg du om fotografen på BP är där fler dar? skulle vilja fota I
  • znoozan

Isac satt på golvet och fnissade så jag undrade vad han gjorde-han satt och ritade sig under fötterna det kittlades tydligen tur att det var där han ritade,storebröderna gjorde konstverk på väggarna,må Isac aldrig få såna ideer

• znoozan
    lindi skrev 2008-03-18 20:37:14 följande:
    hihihi!
    I gör oxå miner åt kameran men jag hoppas på att han kanske inte håller på lika när man går till fotograf hoppas kan man alltid
  • znoozan
    Michaela83 skrev 2008-03-18 21:21:52 följande:
    Me&i party här den 20/4 föressten.. :)
    aha,såg du att man fick halsband som om man har party med minst 5 pers i april
  • znoozan
    Martha skrev 2008-03-18 21:26:39 följande:
    Jaaaa det är mitt dröm jobb... skulle verkligen vara skoj!!!
    me to
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)