Inlägg från: Knastroll82 |Visa alla inlägg
  • Knastroll82

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Finfint!
    5,9 innan och 6,2 efter...
    Man ska ha under 7 innan och under 10 efter, jag var under sju på båda.

• Knastroll82
    Starlet1 skrev 2008-03-19 20:04:16 följande:
    Vad skönt. Med Agnes hade jag 9,2 på den andra, så jag klarade mig. Men med Adam hade jag 12 så jag fick mäta. Jobbigt.
    Usch då... I vilken vecka fick du göra dem? Jag hade en nu i vecka 15, och sen ska jag på en till mot sista trimestern.
    hur gör de när de mäter? Är det blodprov ofta som gäller då eller?
  • Knastroll82
    Starlet1 skrev 2008-03-19 20:10:02 följande:
    Jag gjorde rätt sent med Agnes, minns inte vilken vecka. Men med Adam så bad jag om en koll tidigt, eftersom jag var överviktig och hade lite högt med Agnes. Ville inte riskera nånting den här gången. Jag fick en sån där blodsockermätare. Att sticka mig i fingret tre ggr per dag och mäta. Det gick bra, jag hade bara kostbehandling.
    Fick du mäta under hela gravven då eller bara under en tid?
  • Knastroll82
    viföralltid skrev 2008-03-22 19:57:40 följande:
    den fanns vid tempo på hagalund att hyra det kostar 29kr dygnet eller 2 filmer för 50 o då får man ju ha dom i 2 dagar
    Åh, jag saknar filmhyrarstället i örebro... 4 filmer i 4 dygn för 49:-, och då var även toppliste filmerna och nya filmer med, inte bara gamla...
    Och precis bredvid låg en godisbutik med 2.95:-/hektot och alltid förskt godis och enormt utbud... Livsfarligt!
  • Knastroll82

Nån här dom känner nån som tycker det är kul och är duktig på att sticka eller virka? Skule vilja få lite saker gjorda till bebis innan den kommer, men känner ingen som är duktig på sånt... :/

• Knastroll82
    tejp skrev 2008-03-24 18:15:12 följande:
    Va är det du vill ha gjort då?
    Tossor, mössor och kanske nåt set med kofta och byxor... Hemstickat/virkat är ju alltid finast... *tycka*
  • Knastroll82

Jag vill också shoppa, men jag sitter fastkedjad på jobbet jag ända fram till 21.45... *surar*
    Jag som ville köpa massa saker till min bebis...
    Dumma, dumma, dumma jobbet!

• Knastroll82
    smarties skrev 2008-03-28 15:30:05 följande:
    Händig mamma sökes. Tips emottages!Dragkedjan på Moas åkpåse är mupp, den där ööh..tjocka delen längst upp, som är som plast, den har nästan slutat existera, har satt en tjock tejpbit där nu så inte dragkedjan ska dela sig, hur sjutton fixar jag det?
    Du, jag fixar det åt dig jag... ;)
  • Knastroll82

*morrar* Jag vill ha maaaaat! Vill inte jobba mer nu, vil hem och äta! Dumma jobbet! *surar*

Bara tvungen att gnälla lite över livets orättvisor... :P

Smarties - när i morgon ska vi ta oss till rosa huset? Ska vi luncha med?

• Knastroll82

tillägg

Kissnödig är jag också... :(

Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)