-
Vad roligt för dej.. =)=) Bilder kommer.. lugna sej lite.. hehehe..badthing skrev 2008-03-18 21:11:05 följande:Nu vill vi ju se bilder på magen! =)Åh, vad mys o klämt på vagnar.. Jag kikar på vagnen varje dag som står häruppe, jag.. Haha. Jag är fortfarande dunderkär i den, så jag är nöjd med köpet! =)
-
Hahahha.. ja kanske.. då får väl öppna vagnaffär..=)=)Martha skrev 2008-03-18 21:20:42 följande:åå barnvagnar.. va roligt... :) Undrar om man kan köpa vagn ändå fast barnen blir förstora... hihi Hittade en jätte billig roooosa happy här på FL nyss...
-
Fler barn som sovit dåligt.. har en treåring här som vaknat och väckt sin mamma en si sådär 10ggr.. och nu kl 1 vägrar sova mer för antten.. jag som är van med att bokstavligen tvinga upp honom annars, när klockan ringer vid 8..
-
kl7 skulle de vara.. och inte antten..NATTEN.. =) (i know..jag och mina stavfel)
-
¨Michaela83 skrev 2008-03-19 07:35:51 följande:Min stora vaknade 04.30 och bestämde sig för att det var tråkigt och väckte lillsyrran.. Ingen av dom har somnat om än! :( Wilma blir ledig från dagis idag, för hon är inte på sitt mysigaste humör.
Åhhhhh.... *inte avis och ska genast sluta gnälla om min buskille som vaknade kl:7* =)
Albin blir oxå ledig idag..
vi ska till charlies lekland till kl:10 -
Här blir de barnkalas... albin fyller ju 3!!!!! på lördag.. gaaahh..supervejron skrev 2008-03-19 15:13:30 följande:Hej hej !Ska ni hitta på nått skojj till påsken tjejjer?Michaela det där huset är så fint.=)
Hur går de med eran flytt?!?! -
Michaela83 skrev 2008-03-19 21:27:08 följande:hihi... men vi säger runt 10.45-11tiden.. :)Om jag hinner ut till dej efter mitt möte på region vision så tar jag gärna en prommenad jag med...Om jag får följa med?!?
Gonatt brudar!
Har möte 10 och de brukar vara över på en kvart eller liknande. -
Jag skickar väl att medelande så du får hålla utkik på tfn...Michaela83 skrev 2008-03-20 08:11:43 följande:Ja klart du får!Hör av dig sen då..
Albin ska till dagis idag..men, har ju en hund som behöver prommenera..och redan en tjockis mage att motionera så man inte blir allt för överviktig under graviditeten denna gång..Sällskap när man är ute och går gör de ju riktit mycke trevligare, än att gå ensam.. -
TACK TACK!!!Michaela83 skrev 2008-03-22 08:37:08 följande:Grattis Albin på 3år dagen
-
Albin TACKAR för alla grattis!! Imån blir de barnkalas för alla nära och kära vänner med familjer..ja, förståss för dom utan med =)
Appro på påskmat fick vi lite sånt hos min mamma idag.. *hon är bra snäll hon* Mumsigt värre. Synd bara att denna lilla bebis som bor i mej nu INTE är så matglad som albin var där inne..Dock har man blivi ritkgit FET redan..tyvärr..vart de nu kommer ifrån..lever på fil, frukt och vatten..?!?
Passa på att klippa albin lite, vi började ju med att raka tuppkam på honom redan veckan innan han skulle döpas..ca 3månaders ålder. Han hade lixom nästan inge hår på sidorna. Men ändå hade han MASSSA hår förövrigt. Har nog hunni med att klippa honom med 3-4mån mellanrum sedan han var 6månader. Riktigt mycke hår på mitt barn..men, han har nog ärft av mej..hade oxå massa och tjockt som liten..nu är de värre med de.
Allafall tröttna han efter vi hade rakat bort en och enhalv sida av hår.. så nu har han lite toffsar kvar på ena sidan men en grymt snygg tuppkam på de.. heheh.. får se om vi lyckas fixa till de till imån när de blir kalas.. HIHIHI.. BARN, dom ahr sina små ideer!!!