Inlägg från: Michaela83 |Visa alla inlägg
  • Michaela83

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

tejp skrev 2008-03-17 22:29:04 följande:
    Fast stövlarna på outleten går sönder. Vet jättemånga som köpt där, och dom spricker om man har otur, vilket väldigt många verkar ha...tyvärr.Va har era kids på sig när ni går ut nu? Tänker främst på bebis-små barnen.Vet ni föresten va läkarn sa till mig idag på VC?  (tillåt mig gapa)Hon sa att jag skulle ha mössa på Moses, det räckte inte med huva. SJÄLVKLART har han väl mössa på sig ute. Ja men inte ute, du ska ha mössa på honom HELA TIDEN! Alltså allvarligt...Är det nån av er som har mössa på era snart 1åringar inne?  Tyckte det lät helt korkat. Det var väl när dom var precis nyfödda man hade det för värmen?
    VA? Mössa inomhus?
    Den läkaren kan inte ha kommit härifrån (OBS; inte rasistiskt..för er som tänkte tanken)
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Michaela83
    smarties skrev 2008-03-17 23:02:40 följande:
    Exakt. O kolla priserna på Tradera. Såg en rutig sån där fin jacka nyss..800...begagnad?
    800 haha.. nästan så an blir sugen på att sälja mina två
  • Michaela83
    smarties skrev 2008-03-18 07:27:38 följande:
    www.tradera.com/pop_skaljacka_rutig_varen_07_...(Inte min auktion)Hemska priser ju?Hur kan folk betala så där, en ny kostar ju så?
    Hihi.. tror min åker ut ;) Exakt samma jacka, och exakt samma storlek..
  • Michaela83
    viföralltid skrev 2008-03-18 07:58:10 följande:
    nån som vill fika idag på stan runt kl 13?
    Kan ej tyvärr.. ska till fenix. Sen ska jag luncha på kupolen.
  • Michaela83
    viföralltid skrev 2008-03-18 07:59:28 följande:
    oki för det hade varit kul att träffa er
    Japp desamma! :)

Vi får planera in en fika nåndag, med så många som möjligt härifrån!! =)
    Vi kanske skulle satsa på nästa Ons nästa vecka? Typ på Charlies lekland? Kan ni allihopa?
  • Michaela83
    lindi skrev 2008-03-18 08:02:49 följande:
    jag måste också lägga ut Loves, men jag lyckas alltid glömma o göra det i tid så priserna har sjunkit när jag väl får ändan ur. tycker det blivit så väldigt dyrt med skaljackorna så nu köpte jag ett jättefint sett på ullared, jacka o byxa för 199 kr. lite skillnad på pris. o jackan var så snygg, turkos o svart, Love var jättesnygg i den, få se hur det funkar! ska försöka ta en bild sen får ni se
    jaaa, ta bild! :) Jag vill se!

Vad gör du imorgon? Jobbar?
  • Michaela83
    viföralltid skrev 2008-03-18 08:07:26 följande:
    skulle vara kul men jag kan inte ta mig dit för jag har inge körkort el bil :)
    Buss? =)

Jag har heller inge körkort
  • Michaela83
    Tänder ett ljus för dom 2 barnen ifrån Arboga. Fruktansvärt.
  • Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-03-18 08:42:40 följande:
    Tycker också att det blivit jättedyrt. Jag köpte en fleece på rean och sen köpte jag en jacka på Exit i Gävle, Name It, för 230 kr, tyckte jag var lagom.På GeKås hade dom jättefina jackor tycker jag, och fleece också, även om dom inte var vindtäta, fleecen alltså.Hittade en Galonoverall på Villervalla i Värnamo, minns inte märket, men är det nåt man använder tror ni. Funderar på att be mamma köpa den. Adam kommer ju tulta omkring rätt mycket här ute på gården nu i sommar.
    JAg kan rekommendera en galonoverall!! Toppenbra grej!
  • Michaela83
    tejp skrev 2008-03-18 09:10:57 följande:
    Vi följer föresten gärna till leklandet om alla är friska här! skulle vara kul å gö nått igen Starlet1, Moses har en skaloverall som är helt suverän, så jag tror absolut att en såndär galonoverall måste vara toppen. bara å duscha av om den blir smutsig ju!
    Hur lång inkub.tid är det på vattisar? =)
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)