• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Nirnaeth
    smarties skrev 2008-02-06 11:54:27 följande:
    Vad är förkunskapskraven för Omvårdnad som man läser på distans? (Hittar inget) :)
    att du har gått grundskolan. Mer behövs inte.

Jag har inte gått gymnasiet, och hade inga problem med att komma in på Omvårdnad.
    Är det Komvux du ska läsa på?
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-02-06 12:02:17 följande:
    att du har gått grundskolan. Mer behövs inte. Jag har inte gått gymnasiet, och hade inga problem med att komma in på Omvårdnad. Är det Komvux du ska läsa på?
    Jo jag tänkte det, men först ska jag läsa upp mina mattebetyg..har inte ens godkänt i matte från grundskolan. Ser hemskt ut. :P
    Grundar med det och sen får jag se om jag går vidare. Är sugen på att läsa omvårdnad åtminstonde. :)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Nirnaeth
    smarties skrev 2008-02-06 12:07:31 följande:
    Jo jag tänkte det, men först ska jag läsa upp mina mattebetyg..har inte ens godkänt i matte från grundskolan. Ser hemskt ut. :PGrundar med det och sen får jag se om jag går vidare. Är sugen på att läsa omvårdnad åtminstonde. :)
    Hehe oki, ja godkänt i alla grundämnena från grundskolan tror jag iaf att man måste ha. Men du har väl gått gymnasiet? Hur kom du in där om du inte har godkänt i matte?

Omvårdnadsutbildningen är kul!, och funkar kalasbra att läsa den på distans. Det enda man MÅSTE vara närvarande för är ju apu:n, och träffar nån gång ibland. Men då är det bara du och läraren. Jag har haft Xander med mig på dom flesta träffarna, och det har inte varit några problem för dom.
    Sen även om man inte tänkt jobba med vård senare, så är det ändå mycket nyttigt att lära sig, som man kan ha nytta av ändå.
  • Martha
    Starlet1 skrev 2008-02-06 11:16:03 följande:
    Vet faktiskt inte. Men jag betalade 100 kr för frakten.Nu får jag en ny skötväska igen. Men är ändå sugen på den röda från bp. Är det riktigt friskt?
    Självklart är du frisk... ;)  Man kan aldrig ha för mycket vagnar eller skötväskor hihi... 

Jag VILL ha en ROOOOOSA klädsel..... det vore väl såå snyggt!!
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Starlet1

Är det någon som har klätt om en barnvagn nån gång? Gärna en Brio.

• smarties
    Nirnaeth skrev 2008-02-06 12:11:38 följande:
    Hehe oki, ja godkänt i alla grundämnena från grundskolan tror jag iaf att man måste ha. Men du har väl gått gymnasiet? Hur kom du in där om du inte har godkänt i matte?Omvårdnadsutbildningen är kul!, och funkar kalasbra att läsa den på distans. Det enda man MÅSTE vara närvarande för är ju apu:n, och träffar nån gång ibland. Men då är det bara du och läraren. Jag har haft Xander med mig på dom flesta träffarna, och det har inte varit några problem för dom. Sen även om man inte tänkt jobba med vård senare, så är det ändå mycket nyttigt att lära sig, som man kan ha nytta av ändå.
    Hehe, när jag sökte gymnasiet, så gick dom bara efter medelbetyget. Inte vad man hade i olika ämnen. *känna sig URGAMMAL* :D
    Dom struntade om man hade ett 1a i matte.. :)
  • Nirnaeth
    smarties skrev 2008-02-06 12:16:10 följande:
    Hehe, när jag sökte gymnasiet, så gick dom bara efter medelbetyget. Inte vad man hade i olika ämnen. *känna sig URGAMMAL* :DDom struntade om man hade ett 1a i matte.. :)
    ahaa Tur det då!
  • Nirnaeth

Ni som beställt väskor från Kiwi Kid, hur lång tid tog det för väskorna att komma??
    Är så jäkla otålig, och ville ju helst ha dom samma sekund som jag klickade iväg betalningen.

• Starlet1
    Martha skrev 2008-02-06 12:13:35 följande:
    Självklart är du frisk... ;)  Man kan aldrig ha för mycket vagnar eller skötväskor hihi...  Jag VILL ha en ROOOOOSA klädsel..... det vore väl såå snyggt!!
    Ja det vore skitsnyggt. Nu byter jag bara klädsel för att jag måste. Men om jag blir med barn igen, DÅ ska jag köpa en snygg klädsel.
  • smarties
    Nirnaeth skrev 2008-02-06 12:22:36 följande:
    ahaa Tur det då!
    Därför vill jag läsa upp till MINST en trea...eller..vad heter det nu..Godkänd :D
    Sen om jag fortfarande är motiverad så då blir det o söka omvårdnad tror jag :)
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)