Inlägg från: Michaela83 |Visa alla inlägg
  • Michaela83

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Vi ska till BVC första gången på 3 månader!! :) Ska bli spännande och se hur mycket lilla E har gått upp i vikt.

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Michaela83
    lindi skrev 2008-03-19 08:08:52 följande:
    härligt! *not* du får hoppas de sover middag samtidigt idag då!jag har sovit som en stock o låtit henke gå upp, o jag vaknade i morse o känner mig hyggligt frisk igen, från att ha varit dundersjuk igår *skönt*oooiiii idag ska vi börja dela ut de första inbjudningskorten till bröllopet! så spännande! gjorde klart dem i måndags så nu ligger de här på hög, henke ska ta med sig några till jobbet idag, nu är det verkligen på riktigt!
    wiiioooo! *hänger på brevlådan*
  • Michaela83
    lindi skrev 2008-03-19 08:08:52 följande:
    härligt! *not* du får hoppas de sover middag samtidigt idag då!jag har sovit som en stock o låtit henke gå upp, o jag vaknade i morse o känner mig hyggligt frisk igen, från att ha varit dundersjuk igår *skönt*oooiiii idag ska vi börja dela ut de första inbjudningskorten till bröllopet! så spännande! gjorde klart dem i måndags så nu ligger de här på hög, henke ska ta med sig några till jobbet idag, nu är det verkligen på riktigt!
    Hur många är det ni har bjudit? =)
  • Michaela83

Men åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh!
    Nu ringde bvc, och hon var sjuk :( fan!! Jag som ville ha vikt å längd på 9månaders dagen.

• Michaela83

vad i hela friden ska man hitta på idag nu då? *gah*

• Michaela83
    lindi skrev 2008-03-19 08:45:26 följande:
    runt 60-65 personer!du får ditt när vi ses nästa gång om det inte dröjer för länge. inbjudningskorten blev så pass tunga att det behövs två frimärken på varje, så vi tänkte dela ut dem till dem vi ändå träffar! annars blir 500 kr till i bara porto :-/
    Okej! :)
  • Michaela83

det här huset, ligger gatan nedanför oss, har vi gått förbi många gånger och sagt: "det där huset skulle passa oss perfekt"... Och NU är det till salu. *suck*
    http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/125659

Blir nog att gå på visningen iaf, men som marcus sa"orka flytta en gata"... :-S

• Michaela83

smarties: Från vilken sida beställde du P&t?

• Michaela83
    lindi skrev 2008-03-19 09:21:35 följande:
    såg ju jättefint ut! vilken bra gård och den där groventrén är ju ren lyx!gå o titta kan manju alltid göra!
    precis vad jag sa
  • Michaela83
    smarties skrev 2008-03-19 09:37:35 följande:
    www.peppermint.co.ukSka du? =)
    Jag tror det
    Min sambo sa att du har dåligt inflytande på mig hihi... Men allvarligt, om jag köper en P&T så behöver jag ju bara den vagnen, och varken en singel-uj eller en syskon-uj? Då spar vi plats här hemma, och pengar.. Plus att jag slipper gå med en stor och bökig syskonvagn innan jag ska hämta Wilma på dagis.

Annars är alternativet en ståbräda... men jag vet inte.. Hmm.. Wilma vill ju helst av allt gå, men även hon behöver sova i vagnen ibland.. :-S
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)