Inlägg från: Michaela83 |Visa alla inlägg
  • Michaela83

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Martha skrev 2008-03-22 17:13:25 följande:
    Har inte bestämt mej än... efter lunch ¨nångång...
    Okej.. men vi kommer iaf!
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Michaela83

Starlet1: Guuud så fin.. :)

• Michaela83
    Martha skrev 2008-03-22 19:53:19 följande:
    Vi har varit å hyrt film oxå... Men hittade inte den jag helst ville se.. Den nya svenska.. Sol storm tror jag den heter.. Blev nån amerikansk i stället... fast en komedi..  Ifs bra för då kan amanda se oxå...
    vi såg "solstorm" igår.. men jag såg inte klart för mitt i filmen kom mitt "mag-onda" tillbaka och jag började krampa, så marcus ringde ambulans.. :( Skitläskigt!
    Jag följde inte med eftersom kramperna släppt när väl ambulansen kom (typ 40 min senare!! och jag var panikslagen)  och jag var mjuk i magpartiet så det var ingen fara tydligen. Men skulle jag känna att det var på väg tillbaka så skulle jag ringa 112 så kom dom direkt.. Somnade ganska snabbt efter det..
    Usch, vad rädd jag var.
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-03-23 07:16:34 följande:
    Åååå ursh... gud va läskigt MEN varför tog ambulansen sån tid för????
    Vet inte.. :-S
    Men det var iaf de mest otäcka jag varit med om i hela mitt liv!
    Händerna drog ihop sig så det vart 2 skelett bara, och hela kroppen var "förstenad"... Kunde inte röra mig för fem öre.. 
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-03-23 07:43:49 följande:
    Jaha... dags för mej å ta mej en tur till jobbet då.... Skit va kallt det är ute... brrr
    När öppnar coop idag?
  • Michaela83

Nu har jag nyss sett första programmet av "barnmorskorna" på alltombarn.se. guuuud vad jag grinade Gråter Man blir så lycklig av att se barn komma till världen.. Längtar tills programmet börjar sändas..

• Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-03-23 14:59:52 följande:
    Men herregud vad läskigt. Ska dom inte ta den där blindtarmen i alla fall, om det är den som spökar. Läskigt att du fick vänta så länge på ambulans. Hoppas dom är mer tillgängliga om du behöver en igen.
    Jo jag tycker också d,  men det som ja tyckte var värst var att jag fick kramper typ som vid epilepsi. Ska ringa läkare och begära utredning nu på Tis.. Vågar fan inte ens sova själv nu :(
    Stackars sambon var helt knäckt igår.. :-s

Nu är det ju ingen fara, men vill ha nåt svar på varför det blir/blev såhär..
  • Michaela83

Smarties: Hur gjorde du när du beställde P&Tn? Betalade man en del i förskott eller ´hela summan på en gång? Drog dom från ditt kort?
    Och visst var det från peppermint som du beställde?

• Michaela83
    smarties skrev 2008-03-24 15:46:12 följande:
    Vi betalade med kort till Peppermint, dom drog pengarna och skickade sen dagen efter. :)Vi fick inte kortbetalningsgrejen o funka, så vi ringde upp dom o gav dom kortuppgifterna o det funkade lika bra. :)

Okej... tror jag ska beställa imorrn! :) Måste först sätta in pengarna på kontot, sen  så beställer jag..

Blir nog en sv/röd... Hur var det med smutsen VS tyget? På min beigha så var ju ALLT synligt :S

• Michaela83
    Martha skrev 2008-03-24 18:01:17 följande:
    Michaela är du syskonvagns lös nu?  hihi... Jag har jobbat hela dan så därför blev det inget ljusparty för min del... är ni där allihopa????
    Ja, helt syskonvagnslös..  men är i valet och kvalet = ska jag ha ståbträda och singel-Uj eller ENDAST en p&t..
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)