Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
Håret blev bra till slut

Har varit på bröllopsmässa idag. Det var ju inte så mycket precis. Ganska glest tycker jag om jag ska vara helt ärlig. Men rätt kul ändå.
För många år sen trillade vi in på bröllopsmässa i Stockholm. Den var enorm, men det var jätteroligt.
Det är ju lite då och då. Ett tips till er som tycker om mässor, och ev ska gifta sig.
Smarties: Jag trillade över det här http://www.brollopsmassan.se/bm/home.htm
Adam vaknade vid midnatt igår och var nästan otröstlig. Men efter lite panodil så somnade han om en halvtimme senare och sov till 6, efter välling och lite gymnastik så somnade han om och sov till kl 9 imorse, sköönt.
Nu ligger han i vagnen ute och sover. Vi har varit på BVC idag och vägt och mätt. Han är 71,5 lång och väger nu 8730 gram. Vikten var precis enl kurvan, längden var också enl kurvan men lite neråt.
Skönt att han ökar i vikt nu.
Jaha, då fattar jag. Det är IDAG man får äta semla. Men jag är ensam hemma och på CK så jag väntar till helgen då mina föräldrar är här och Göte kommit hem. Men gud vad gott det är!!!
www.extrafilm.se/tv3
Där kan man få 30 bilder framkallade gratis. MEN pappret är inte så bra. Rätt dålig kvalite, tunna liksom. Men dom är gratis
Hur stora? Åhléns hade förut, men kan ju vara lite dyra ibland. ICA Maxi har också haft. Coop kanske?
Märkligt med bilderna. Har ni fått nåt svar på hur det kunde hända?