Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Michaela: Vad är silver-mousse??? Jag vet verkligen inte. Är jättenyfiken, då det lät väldigt spännande.

• Starlet1
    smarties skrev 2008-03-28 16:15:26 följande:
    Tror det är för både det röda, oranga och gula. Hm, sånt skulle jag haft, var hittade man sånt? :D
    Aha okej. Jag är ju så inne på bakning nu att jag trodde det var nåt sånt .

Men du är ju fin nu Michaela.
  • Starlet1

Vi ska äta lövbiff m vitlöksfärskost och bakad  potatis och grekisk sallad och titta på Lets Dance.

• Starlet1

Godmorgon. Här fick vi sova till kl 9, tack Adam. Vi ska också till Falun idag. Vi ska träffa en gammal jobbarkompis till mig. Sen så ska vi hem och äta och göra mig snygg och så ska jag på fest. Ska bli riktigt roligt.

• Starlet1

Nu har jag varit i Falun och fikat och ätit med min goa före detta jobbarkompis. Det är hon som bjudit in till fest ikväll. Åh, vad kul det ska bli.

Jag köpte ett lås till vitrinskåpet också. Hoppas så att det här ska passa. Annars köpte jag bara en nagelsax, och inget mer

• Starlet1

Tej: kommer du imorgon? Är det nån annan som vill komma?

Alltså Mary Key visning. Lite produkter till ansiktet och händer. En mysig stund. Hemma hos mig kl 16.

• Starlet1
    Starlet1 skrev 2008-03-29 14:20:07 följande:
    Tej: kommer du imorgon? Är det nån annan som vill komma?Alltså Mary Key visning. Lite produkter till ansiktet och händer. En mysig stund. Hemma hos mig kl 16.
    Tejp menar jag ju
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-03-30 10:53:47 följande:
    Skål Jag är förvånansvärt pigg idag! :) Ylva, hur hade du det?
    Hallo. Jag är också förvånansvärt pigg idag. Hade mycket trevligt igår, drack massa vin och sjöng massor

Kommer ni idag? Måste dammsuga.
  • Starlet1

Det blir jättebra det. Adam blir så himla glad om det kommer med barn. Han lyser upp då.

Han har simmat idag, jag fick sova. Snällt av min sambo tycker jag.

• Starlet1
    Martha skrev 2008-03-30 20:24:20 följande:
    Halloj!!!!  Är det inte dags å ta en promenad igen??? Vad sägs om i morron?? 10,30 vid mej eller kl 11a vid Jenny!!??
    Gärna, jag och adam är på, om inte han har dreglat bort tills dess.
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)