Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

Michaela83 skrev 2008-03-30 21:38:08 följande:
    Ylva, förlåt att jag inte kunde komma idag! För tanken var att ja skulle med hem till dig.. men vi fick oväntat besök, och jag var tvungen att va trevlig för dom kom med presenter
    Hihi, det är ingen fara, men vi blev oroliga eftersom vi inte hörde nåt från dig. Tänkte på dina magkramper och så.

Fick du några roliga presenter?
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-03-30 21:43:23 följande:
    Fick presentkort på hotell :) Ett familjerum med frukost gäller på alla choise/qualityhotel i hela världen..  Kul och annolunda present. Och så fick ja ett våffeljärn.
    Vilken härlig present, älskar att bo på hotell. Och vill ha ett våffeljärn
  • Starlet1

Smarties och Lindi, vad fina ni kommer bli!!!

• Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-03-31 09:22:37 följande:
    God morgon!Till er som ja sa åt att jag ev. skulle få biljetter till Barn-mässan så är fallet inte så längre, då dom ordnar mässan bestämt att inte ge bort nå biljetter alls.. *grr* Så vi får vackert betala..
    Det var ju lite synd, men helt okej. När är mässan och finns det nån hemsida?
  • Starlet1

Ja, man får väl ta med sig så mycket som man har råd att spendera, i mitt fall, ingenting!!!

Men mina släktingar är här i helgen, Adam blir ju 1 år, så jag får se om vi åker på mässan.

• Starlet1

Ja det är inte klokt. Är alldeles tårögd hela tiden när jag tänker på den här tiden, förra året. Min lilla älskling!!!

• Starlet1

Måste titta på Nytt läge på 3:an ikväll. För i trailern tycker jag huset ser ut att vara i min smak, innan dom renoverar, så jag har väl noll koll antagligen. Herregud hur sak min renovering gå???

• Starlet1

På torsdag kl 13-14 är ni välkomna till Aspeboda på 1-årskalas! Jag ska försöka mig på att göra en tårta Oskyldig

• Starlet1
    smarties skrev 2008-03-31 12:42:16 följande:
    Fick lov o slänga in ett nytt kort på Moa idag, hennes tänder syns när hon ler nu :D
    Hihi, det är så gulligt när dom där gaddarna syns.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-03-31 17:49:24 följande:
    Gokväll... Vad gör alla?? Själv väntar jag på att Lasangen jag har i ugnen ska bli klar..  Vi har varit på fenix å lekt lite.. Nån som ska dit i morron förmiddag?
    Jag har varit på gympa *stolt*. Vi ska på VGG imorgon, men vi kanske kan döna till Fenix efteråt. Fick in lite smålänska där
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)