Inlägg från: Michaela83 |Visa alla inlägg
  • Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-04-03 10:41:21 följande:
    Michaela: vad synd att du inte kan komma. Jag hade gärna hämtat dig, men det blir lite svårt med Adam. Det går i och för sig buss till Ornäs .Är det någon som kommer. Jag har gjort tårta m pollyfluff. Synd om min pappa ska behöva äta upp hela, hihi.
    Jag firar gärna Adam någon annan dag Synd att jag missade tårtan bara :( den såg jättegod ut.. Kyss
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Michaela83
    smarties skrev 2008-04-04 09:37:07 följande:
    Ja usch, fy SJUTTON vad det luktade alltså, höll på o kräkas själv, o jag brukar klara av barnkräks alltså, men det här stank verkligen ruttet.. :P
    Är det inte magsjuka då? Fundersam
  • Michaela83

Jag har vunnit på postkodlotteriet... hihih.. storvinst!!!

150:-!!! Herregud, när man väl vinner så får man alltid det minsta beloppet..

• Michaela83
    GRATTIS ADAM 1 ÅR! Hipp hipp hurra!
  • Michaela83
    znoozan skrev 2008-04-04 16:38:12 följande:
    Grattis på födelsedagen Adam Nu har vi varit på barnmässan,köpte bara en villervallamössa,trodde det skulle finnas mer kläder att shoppa ju inget i Isacs strl av det jag ville ha.-men det finns ju webshopar
    var det värt pengarna?
  • Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-04-04 19:24:06 följande:
    Adam tackar så mycket och skäms litegrann. Hans mamma har varit lite snurrig och mått lite dåligt att hon, alltså jag, inte orkade bjuda in på nåt annat sätt än här och på presentationen på msn. Minns ju så väl hur jag mådde förra året.Förlåt, vi hade ju så hemskt gärna haft er allihop här. Vi kan väl göra om det nästa vecka. Nån dag som passar riktigt bra?
    Inte tis! Och gärna förmiddag 
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-04-04 20:08:45 följande:
    hejhej.. hemma igen efter en låååång dag som höll på å bli ännu längre..  först begravning för jens plast farmor. jobbigt å se folk ledsna. Sen hem å bytte kläder å så hem till mamma och pappa för att hämta hem dom små. fick middag där. Sen blev havanna och malva super trötta å vi packade i hop oss å skulle åka hem... När alla satt i bilen kom jag på VI HAR INGEN NYCKEL... Gaaaaahh.. Jens är i Leksand på hockey..  Ja det var bara å överväga att åka dit.. *sucka*  Som tur var kom han på att både Faster och svärfar hade nyckel så vi fick åka runt lite men inte lika långt som till leksand å så kom vi till slut hem med en nyckel som passade.. :) Skönt!!  Flickorna somnade i bilen å jag och Amanda sitter här å äter ostbollar å tittar på talang 2008. ska ev se en film oxå.. Vad gör ni`???
    Vi har mys.. äter flooot och kollar på Så ska d låta.. Ska se en rulle sen.
    Wilma packade väskan och drog till farmor.. tog en bild på henne (lägger in den strax) , hon väntade ute i 20 min innan farmor kom och väääääägrade gå in. Lill-snörpa!
  • Michaela83

Wilma flyttar hemifrån... Hon har själv packat ner snutte, kjol (!!?) och byggare bob.
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)