Inlägg från: Michaela83 |Visa alla inlägg
  • Michaela83

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

znoozan skrev 2008-04-09 19:07:59 följande:
    känner mig inte smal ju vill ner minst 5 kg,men det är ju så gott med mat 

det tycker jag med... och fika!

Jag hade nog lätt gått ner mina kilon om jag skippade fika-brödet... men är man uppväxt med bullar så är man

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    smarties skrev 2008-04-09 19:32:31 följande:
    Jaha, vad ska man göra för drastiskt nu då tills det blir Top Model? Guitar Hero eller dansmatta kanske? Borde köra dansmatta, då får man motion...men orka.. :D
    Jag väntar bara på barnmorskorna :) Sitter här med ölkorv och vatten, och tända ljus. Karln spelar tvspel  Romantiskt va?
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2008-04-10 07:23:14 följande:
    Häj.. sitter här och läser ikapp lite...Var ju i västerås hela dagen igår..och i förrgår somnade jag tidigt.. så de fanns lite att läsa ;)Inatt har jag haft magkramp igen.. HEMSKT så jag sitter och väntar på att klockan ska dra iväg i tid så jag kan ringa BM.Stefan ringde akuten inatt som BM sa till oss.. men dom var lika strama som alltid.. prova ta alvedon och ring om de blir värre...varre blev de inte.. men de hjälpte inte direkt med alvedon heller..och de fortsatte vara lika ihållande ont även om de inte strgrade sej.. fy fan.. så nu ringer jag min BM iställe.. hon är toppen.. Har haft massa tfn kontakt med henne sedan förra ggn. Uppfattade inte henne som "en sån" innan..med albin..men då hade jag inga krämpor heller..iofs.

Okej.. är du säker på att det inte är ligamenten el växtvärk?
    Hoppas du får komma in iaf till Bm, fast dom kan ju inte göra så mkt iofs men det kan va lugnande att bara få komma in! Stå på dig. 

Starlet1 skrev 2008-04-09 22:21:26 följande:
    Haha, ja jag dammsuger varje dag, och stänger dörren till hallen, men han hittar ändå småsten att tugga på.

Elwira är också i en "sån där" ålder, ALLT ska in i munnen

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

mini: Hur gick d med hunden igår? Fick ni tag på fodervärd??

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-04-10 08:06:26 följande:
    Jaha. då var det vår tur.. VATTKOPPOR....  än så länge är det rätt lugnt..
     Du vet vem som står och bankar på dörrn

Hoppas vi redan är smittade av vårt vattenkopps-fika hos Karin & Nora..
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2008-04-10 08:30:19 följande:
    Fick en tid till läkaren redan nu 10.45.. den här BM misstänkte gallsten eller tarmproblem.. förra trodde de var uvi.. men dom proverna var tydligen bra.Hoppas dom hitter nått allafall.. jobbigt om man ska behöva ha de såhär.. även om de inte är bebis som spökar är de ju jobbigt att ha ont och må dåligt.
    Skönt!
    Jaa, annars kanske det är blindtarms inflammation... vilken sida har du ont på?
    Gallstens besvär är ju vanligt annars. Då får man som kramper/attacker.. liksaså om du har någon form av magkatarr så kan man få kramper. 

Men om den förra trodde det var UVI så borde du fått svar direkt DÅ!? och inte nu..  Urinprovet kollar dom ju direkt.
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

gaaah, vad ska man hitta på idag då? Vad ska ni andra göra?
    Skulle vilja shoppa upp mina presentkort på önskehuset, men drygt att åka in bara för det..

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

jag vill ha PIZZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! är sååå sugen... eller på bakad potatis. Eller på kladdkaka.. eller på våffelsmet!!! Vad som helst, utom nutrilette drink.

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    tejp skrev 2008-04-10 10:50:23 följande:
    tacosallad på caal   ååå kladdkaka
    ååååhh.. supergott! *mmm*
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-04-10 10:57:29 följande:
    Näää blääk.. fast våfflor är gott... brända med smör på.... ;)
    nej våffelsmet ska det vara! Drack 2 dl igår, när jag gjorde våfflor till barnen! Supergott Kyss
    Wilma -05 & Elwira -07
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)