Inlägg från: viföralltid |Visa alla inlägg
  • viföralltid

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

smarties skrev 2008-03-18 08:50:48 följande:
    Måste man ge barnen påsklov från dagis hela nästa vecka?Såg att dom satt upp lapp om hur barnen skulle vara lediga eller inte nästa vecka, Max kommer bli galen om han måste vara hemma hela nästa vecka (förutom måndag) :/
    nej det måste du inte göra bill max vara på dagis så låt man vara det sebbe ska vara på dagis nästa vecka han ska inte ha påsklov
  • viföralltid
    smarties skrev 2008-03-18 08:56:54 följande:
    Det känns bara så tattigt att man inte har honom hemma fast man är mammaledig, men han äälskar det där stället..leendet han har när han ska till dagis på morgonen slår allt. :)
    låt man gå dit om han trivs på dagis sebbe blir jätte arg om han inte får gå till dagis så låt han vara där fast du är mamma ledig
  • viföralltid
    tejp skrev 2008-03-18 09:06:09 följande:
    Måste måste man väl inte, men jag personligen tycker det är ganska löjligt att lämna barnen på dagis när det är lov och man själv är hemma. jag tycker att man ska kunna aktivera sina barn hemma också, köper inte grejjen att barnen blir galna av att vara hemma en vecka(förlåt, min åsikt) Nu gäller inte det här dig smarties, utan allmänt. Ser gör ju alla som dom vill, men jag tycker det är B å lämna på lov om man inte jobbar. Godmorgon föresten! Hörde precis på nyheterna om arborga, fyfan va hemskt! Jahapp, dagens planer. Vara hemma med vattkoppor. Trodde igår att det var fullt, men idag har han ännu mer.
    min son har inte fått vattenkoppor än o det skulle vara bra om han får det nu när han é så liten som han är smittar dom nu????
  • viföralltid

gomorron

idag blir det att åka till ludvika med sambon för han ska kolla på något jobb o då hänger man med som sällskap
    vad händer för er andra idag då?

• viföralltid

hej hej
    kikar in en snabbis innan ja o sambon ska kolla på film som vi hyrde idag o jag vet att den är bra det är Rush hour 3 ha en bra lörda kväll alla kikar in innan man ska sova sen

• viföralltid
    Martha skrev 2008-03-22 19:53:19 följande:
    Vi har varit å hyrt film oxå... Men hittade inte den jag helst ville se.. Den nya svenska.. Sol storm tror jag den heter.. Blev nån amerikansk i stället... fast en komedi..  Ifs bra för då kan amanda se oxå...
    den fanns vid tempo på hagalund att hyra det kostar 29kr dygnet eller 2 filmer för 50 o då får man ju ha dom i 2 dagar
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)