Inlägg från: lindi
|
-
-
ja det ska den vara!Michaela83 skrev 2008-03-18 19:27:41 följande:skitsnygg!!! Är den vind och vattentät?
-
jag skulle också vilja få till ett syskonkort, men undrar hur många kort de skulle bli tvunga att ta då för att båda ska bli braMartha skrev 2008-03-18 20:07:21 följande:Hade varit jätte skoj å ta kort på bägge tjejjerna... Men jag vet inte om det är nån ide å testa... ifs var vi där rätt sent förra gången så det kanske går bättre om man är där tidigare på dagen..
o Love gör sån min så fort man tar fram kameran så det går inte att ta ett vettigt kort på honom hihhihihihi!znoozan skrev 2008-03-18 20:28:56 följande:Isac satt på golvet och fnissade så jag undrade vad han gjorde-han satt och ritade sig under fötterna det kittlades tydligen tur att det var där han ritade,storebröderna gjorde konstverk på väggarna,må Isac aldrig få såna ideer -
Love har föresten lärt sig ett nytt ord idag, ett jätteviktigt ord.
Tuva slog på nickelodeon på eftermiddagen o Love sprang fram o pekade o sa "svamp bob"
han kan inte säga så många ord ännu men svamp bob var ju viktigt att lära sig!
-
nu snackar ni så jag måste in på hemsidan o kika lite om jag inte behöver lite mer!A med V och L skrev 2008-03-18 21:55:41 följande:Ska jag beställa den... eller vill du chansa att den finns kvar till du ska på någon träff?Jackan är verkligen skitsnygg, mitt bästa me&I köp den här säsongen...L passar ganska bra i sin, inte så jättestor.
skyller på er om henke frågar!! -
ja man får alldeles ont i magen bara man hör om det!Martha skrev 2008-03-18 22:03:48 följande:Ursh... lyssnar på nyheterna om morden i arboga... gud så hemskt.. fattar verkligen inte hur en del människor är funtade... att de verkligen kan göra sånna hemska saker.. å mot sina egna barn dessutom...
-
vad ska du se på då?Martha skrev 2008-03-18 22:08:38 följande:Jag ska titta på tve om en halvtimme jag.. fast det är drygt att det ska behöva börja så sent..
-
härligt! *not* du får hoppas de sover middag samtidigt idag då!Michaela83 skrev 2008-03-19 07:35:51 följande:Min stora vaknade 04.30 och bestämde sig för att det var tråkigt och väckte lillsyrran.. Ingen av dom har somnat om än! :( Wilma blir ledig från dagis idag, för hon är inte på sitt mysigaste humör.
jag har sovit som en stock o låtit henke gå upp, o jag vaknade i morse o känner mig hyggligt frisk igen, från att ha varit dundersjuk igår *skönt*
oooiiii idag ska vi börja dela ut de första inbjudningskorten till bröllopet! så spännande! gjorde klart dem i måndags så nu ligger de här på hög, henke ska ta med sig några till jobbet idag, nu är det verkligen på riktigt! -
runt 60-65 personer!Michaela83 skrev 2008-03-19 08:28:00 följande:Hur många är det ni har bjudit? =)
du får ditt när vi ses nästa gång om det inte dröjer för länge. inbjudningskorten blev så pass tunga att det behövs två frimärken på varje, så vi tänkte dela ut dem till dem vi ändå träffar! annars blir 500 kr till i bara porto :-/ -
såg ju jättefint ut! vilken bra gård och den där groventrén är ju ren lyx!Michaela83 skrev 2008-03-19 09:13:01 följande:det här huset, ligger gatan nedanför oss, har vi gått förbi många gånger och sagt: "det där huset skulle passa oss perfekt"... Och NU är det till salu. *suck*www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/125659Blir nog att gå på visningen iaf, men som marcus sa"orka flytta en gata"... :-S
gå o titta kan manju alltid göra!