• tejp

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

smarties skrev 2008-03-14 15:10:56 följande:
    Ja eller hur? Blir ju poppis hos mamma, jag vill ju säkert leka ännu mer bara för att han gör så. Jag bara älskar såna här dagar. :) NOT :D
    Du har värre att vänta, I pomise!
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • tejp
    smarties skrev 2008-03-15 22:00:27 följande:
    Herregud nej, har dreglat över Jared Leto och Brad Pitt i Fight Club :D
    I love fight club!
  • tejp

Martha, vi har britax kid plus! Tycker dom är BÄST! Men tror att våran modell har blivit Britax kid bara nu, det är ju ett par år sen våra är köpta. Dom är smala, smidiga, har bra sidokrockskydd och man kan ställa ryggstöd och bredd på dom.
    Nya Kid Plus är bredare och lite bulligare.

Det jag tycker man ska tänka på är att köpa en ganska smal stol, för att man ska få plats att sitta bredvid i tex baksätet.

Är det någon här inne som har lyckats ha sitt barn bakåtvänt i 4år? Nån föresten som har nån 4åring? Tycker det är ganska trångt för benen i bakvända stolarna, men till 3½har dom kunnat sitta bakåt. Vi har haft akta/graco cosmic stolar åt Lucas och Rufus.

Här mår vi mycket bättre idag! Såå skönt! Fy det tär verkligen på en med alla sjukdomar!
    Synd bara att det blev så mulet nu...

• tejp

ni måste ju testa den nya B&J Alaska baked eller vad den heter. Marsmallows och vita isbjörnar!

Måste fråga en sak, ni som har Popjackor, använder ni andra regnställ när det regnar? Tycker dom jackorna är så vattentäta att inga regnställ behövs.

• tejp
    Starlet1 skrev 2008-03-16 22:22:47 följande:
    Har läst tråden nu, ja herregud! Höll ju på att bli sådär med min flasktråd också men det kom aldrig igång, som tur var.Men att köpa en större stol som Malva kan ärva sen, var kanske ett bra tips eller? Malva lär väl också bli rätt lång
    Fast menade dom inte där att hon skulle ha tänkt köpa en större stol åt Havanna för att Malva skulle överta freewayen, dom tror nog att malva har ett babyskydd, så fattade jag det, kanske är jag som är trög!

Hej föresten! Hur mår Du å Adam? Ja hela familjen förstås?
  • tejp
    Starlet1 skrev 2008-03-17 08:31:50 följande:
    Hur mår ni förresten? Glömde fråga det, självcentrerad
    Haha ja det var ju väldigt självcentrerat gjort, tur du kom på dig själv!

Det är faktiskt mkt bättre nu! Lite hostiga, men vi har astma bägge två och det känns som det är den som gör det. Brukar ju bli så efter förkylningar.

Lucas har så sjukt mkt vattkoppor han, tror inte mina ögon knappt!
  • tejp
    Michaela83 skrev 2008-03-17 19:32:35 följande:
    Föressten Marha: Jag har ett gäng fri-tickets till mässan.. Antar att du vill ha?
    Hej kompis!

Spanade in dina flickor, supersöta i sina moln! Kan du inte lägga in ett framifrånkort på Wilmi? Har inte sett henne på evigheter ju!
  • tejp
    smarties skrev 2008-03-17 19:55:33 följande:
    Haha, törs man gå någonstans när man ser ut som en nikotinskadad zebra i skallen förresten? Får nog klämma på mig mössa. :)
    Haha snyggt det lät, nikotinskadad zebra! haha humorn ligger högt här hemma!

Här kommer man ingenstans, är så urtrist att bara vara hemma med vattisar.
  • tejp
    Michaela83 skrev 2008-03-17 20:07:16 följande:
    Tejp: Jo hej på dej du  Jag har apdåligt med nya bilder på Wilma där man ser ansiktet riktigt.. Hon är i en period där hon inte vill va med alls. Hur mår ni? Friskare?psssst. Finns nog nån biljett övers till dig med
    Ah, så har mina varit i perioder också, eller gjort massa fula, knäppa miner och grimaser på alla bilder Tycker Wilma är så himla gullig!!!

jag borde också lägga in lite nya kort....ifall jag orkar!
  • tejp
    smarties skrev 2008-03-17 20:10:08 följande:
    Du skulle anordnat vattenkoppspartaj! :)Smittar dom än månne? ;)
    Ja Lucas har supermycket, han fick nyss så det smittar nog några dar iaf! Det är bara att komma hit å fika!
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)