Byta namn på konton i swedbank?
Tänkte bara fråga ifall det är nån som vet om man kan byta namn på konton i swedbank? istället för o ha 376 olika sparkonton så man måste hålla reda på vilket som är vilket?
Tänkte bara fråga ifall det är nån som vet om man kan byta namn på konton i swedbank? istället för o ha 376 olika sparkonton så man måste hålla reda på vilket som är vilket?
va???
på internetbanken, så syns ju alla konton man har, tänkte om man kunde byta namn på dom t.ex Semesterspar, blablaspar..förstår du?
Det är en funktion jag verkligen saknar! Mailade det som förslag till Swedbank för ett år sedan, men mig vetterligen så går det tyvärr inte.
Men maila in förslaget, så kanske de ändrar på det
Jag tänkte samma tanke häromdagen och trots att jag sökte med lykta efter någon sådan funktion så hittade jag ingen. Jag inbillar mig själv att mitt sparande skulle gå bättre om jag ser vad jag sparar till istället för att det går till "e-sparkonto"! Man tycker ju inte att det ska vara så svårt för Swedbank att fixa den möjligheten till sina kunder.
jaa jag ska nog ta o mejla till dom! Skulle ju vara kanon o kunna göra det tycker jag! Kunna byta namn alltså Vi har ett e-sparkonto som räkningar dras ifrån, o så två andra konton + "riktiga" sparkonton, jaa gud vet allt. Jag vill veta direkt vilket konto som är vilket istället för att mötas av dessa bankkontonummer
Men tack för svaren! Ska mejla imorgon till dom
Jag skickar också ett mail!
Har 2 privatkonton, 1 servicekonto, 1 sparkonto och 6 e-sparkonton att hålla reda på.
Det skulle definitivt vara smidigare om jag åtminstone kunde byta namn på e-sparkontona.
Jag har oxå mejlat om detta, senast i dec, och då gick det inte.
men herregud hur svårt är det att hålla koll på sina konton?
INTE SVÅRT ALLS!!
jag har 4st..kan alla kontonumren i huvudet!!
varför skulle man behöva namn på dem? bara fjantigt!!
1.lönekonto
2.sparkonto
3.sparkonto
4.sparkonto i annan bank.
rött och guld skrev 2008-01-29 21:14:19 följande:
Bra för dig då att du kan alla dina kontonummer i huvudet! Det kan inte jag och tycker att det vore bra att kunna namnge de olika kontona!